Poziom 1
Kamienna Skóra | ||
Typ: Czar wspierający | Koszt: 10 | |
Specjaliści: Kibwe (Twierdza), Sylrael (Sylvan) | ||
Na 3 tury zwiększa Obronę wskazanego oddziału sojuszniczego. Bez magii: Obrona rośnie o 3 + Magia bohatera. Nowicjusz: Obrona rośnie o 4 + 1,1 * Magia bohatera. Ekspert: Obrona rośnie o 6 + 1,2 * Magia bohatera. Mistrz: Obrona rośnie o 7 + 1,3 * Magia bohatera. |
||
- Zasięg rzucenia czaru wynosi 3x3 pola. |
Regeneracja | ||
Typ: Czar wspieracjący | Koszt: 10 | |
Specjalista: Gem (Sylvan) | ||
Przez 3 następne tury leczy wskazany oddział sojuszniczy. Bez magii: leczenie wynosi 10 + 5 * Magia bohatera. Nowicjusz: leczenie wynosi 25 + 5 * Magia bohatera. Ekspert: leczenie wynosi 50 + 5 * Magia bohatera. Mistrz: leczenie wynosi 75 + 5 * Magia bohatera. |
||
- Zasięg rzucenia czaru wynosi 3x3 pola. |
Nagroda Sylanny | |
Typ: Czar podróżny | Koszt: 10 |
Specjalista: brak | |
Podwaja przyrost wybranego tartaku, albo kopalni rudy w strefie kontroli, w której znajduje się bohater rzucający zaklęcie. Bez magii: czas trwania wynosi 2 dni. Nowicjusz: czas trwania wynosi 3 dni. Ekspert: czas trwania wynosi 4 dni. Mistrz: czas trwania wynosi 5 dni. |
Poziom 2
Poziom 3
Poziom 4
Trująca Chmura | |
Typ: Czar szkodzący | Koszt: 50 |
Specjalista: brak | |
Na 3 tury tworzy rozprzestrzeniającą się Trującą Chmurę na obszarze 3x3 pól. Zadaje obrażenia od Magii Ziemi w momencie rzucenia, kiedy jakieś stworzenie zacznie w jej obszarze swoją turę, albo wejdzie w jej obszar. Bez magii: obrażenia wynoszą 30 + 6 * Magia bohatera. Nowicjusz: obrażenia wynoszą 45 + 9 * Magia bohatera. Ekspert: obrażenia wynoszą 90 + 18 * Magia bohatera. Mistrz: obrażenia wynoszą 150 + 30 * Magia bohatera. |
Rój Owadów | |
Typ: Czar szkodzący | Koszt: 40 |
Specjalista: brak | |
Otacza wybrany wrogi oddział Rojem owadów, zadającym fizyczne obrażenia. Ten oddział, do końca tury będzie miał Szczęście obniżone o 30. Na początku tury oddziału dotkniętego tym efektem, Rój przeniesie się na inny wrogi oddział. Bez magii: Rój przemieszcza się 3 razy, a obrażenia wynoszą 45 + 9 * Magia bohatera. Nowicjusz: Rój przemieszcza się 4 razy, a obrażenia wynoszą 50 + 10 * Magia bohatera. Ekspert: Rój przemieszcza się 6 razy, a obrażenia wynoszą 65 + 14 * Magia bohatera. Mistrz: Rój przemieszcza się 8 razy, a obrażenia wynoszą 85 + 19 * Magia bohatera. |