Poziom 1
Wybuch Błyskawicy | ||
Typ: Czar wspierający | Koszt: 10 | |
Specjalista: Amari (Twierdza) | ||
Zadaje obrażenia od Magii Powietrza wszystkim oddziałom sąsiadującym z celem zaklęcia na początku jego następnej tury. Jeśli nie ma żadnych sąsiadujących oddziałów, efekt się utrzymuje. Bez magii: obrażenia wynoszą (0-100) + 10 * Magia bohatera. Nowicjusz: obrażenia wynoszą (0-120) + 12 * Magia bohatera. Ekspert: obrażenia wynoszą (0-150) + 15 * Magia bohatera. Mistrz: obrażenia wynoszą (0-200) + 20 * Magia bohatera. |
||
- Nie zadaje obrażeń sojuszniczym oddziałom i obniża Inicjatywę dotkniętych jednostek do 1. |
Jasnowidzenie Ylatha | |
Typ: Czar podróżny | Koszt: 10 |
Specjalista: brak | |
Odsłania obszar dookoła wskazanego miejsca na mapie. Bez magii: promień wynosi 4 pola. Nowicjusz: promień wynosi 5 pól. Ekspert: promień wynosi 6 pól. Mistrz: promień wynosi 7 pól. |
Poziom 2
Poziom 3
Poziom 4
Łańcuch Błyskawic | |
Typ: Czar ofensywny | Koszt: 50 |
Specjalista: Solmyr (Akademia) | |
Zadaje obrażenia od Magii Powietrza wskazanemu oddziałowi wroga i maksymalnie 3 innym, pobliskim oddziałom, każdorazowo zmniejszając obrażenia o połowę. Bez magii: obrażenia wynoszą (0-90) + 9 * Magia bohatera. Nowicjusz: obrażenia wynoszą (0-130) + 13 * Magia bohatera. Ekspert: obrażenia wynoszą (0-270) + 27 * Magia bohatera. Mistrz: obrażenia wynoszą (0-540) + 53 * Magia bohatera. |
Nawałnica | |
Typ: Czar szkodliwy | Koszt: 35 |
Specjalista: brak | |
Na 3 tury tworzy Nawałnicę zajmującą 4x4 pola. W jej obrębie, strzelające oddziały otrzymują ujemną premię do ataku. Oddziały atakowane przez Nawałnicę otrzymują obrażenia, jakby były za zasłoną. Bez magii: Atak spada o 10 + Magia bohatera. Nowicjusz: Atak spada o 12 + 1,1 * Magia bohatera. Ekspert: Atak spada o 18 + 1,2 * Magia bohatera. Mistrz: Atak spada o 30 + 1,3 * Magia bohatera. |