Poziom 1
Leczenie | ||
Typ: Czar wspierający/ofensywny | Koszt: 20 | |
Specjaliści: Orna (Przystań), Sandalphon (Przystań) | ||
Leczy i wskrzesza wskazany oddział sojuszniczy, albo zadaje obrażenia od Magii Światła wybranemu nieumarłemu oddziałowi wroga. Bez magii: leczenie wynosi 10 + 3 * Magia bohatera; obrażenia wynoszą (0-81) + 15 * Magia bohatera. Nowicjusz: leczenie wynosi 15 + 5 * Magia bohatera; obrażenia wynoszą (27-82) + 18 * Magia bohatera. Ekspert: leczenie wynosi 20 + 7 * Magia bohatera; obrażenia wynoszą (50-90) + 22 * Magia bohatera. Mistrz: leczenie wynosi 30 + 10 * Magia bohatera; obrażenia wynoszą (81-99) + 30 * Magia bohatera. |
||
- Zasięg rzucenia czaru wynosi 4x4 pola. |
Pewność Elratha | |
Typ: Czar podróżny | Koszt: 20 |
Specjalista: brak | |
Zwiększa Obronę i Przywództwo bohatera w następnej walce. Bez magii: Obrona rośnie o 2, a Przywództwo o 5. Nowicjusz: Obrona rośnie o 3, a Przywództwo o 10. Ekspert: Obrona rośnie o 5, a Przywództwo o 15. Mistrz: Obrona rośnie o 7, a Przywództwo o 25. |
Przyzwanie Złotego Smoka | |
Typ: Czar przyzywający | Koszt: 0 |
Specjalista: brak | |
Przyzywa oddział 1 Złotych Smoków. Czar dostępny dzięki artefaktowi Złote Pióro. |
Poziom 2
Poziom 3
Poziom 4
Wskrzeszenie | |
Typ: Czar wspierający | Koszt: 45 |
Specjalista: brak | |
Leczy i wskrzesza wskazany oddział sojuszniczy. Cel czaru przez 3 tury leczy i wskrzesza sąsiadujące oddziały. Nie działa na Nieumarłych i Konstrukty. Bez magii: leczenie wynosi 30 + 10 * Magia bohatera; cel leczy 30 dookoła siebie. Nowicjusz: leczenie wynosi 42 + 15 * Magia bohatera; cel leczy 42 dookoła siebie. Ekspert: leczenie wynosi 60 + 30 * Magia bohatera; cel leczy 60 dookoła siebie. Mistrz: leczenie wynosi 120 + 50 * Magia bohatera; cel leczy 120 dookoła siebie. |
Męczennik | |
Typ: Czar wspierający | Koszt: 35 |
Specjalista: brak | |
Przez 3 tury, wybrany sojuszniczy oddział przyjmuje obrażenia zamiast innych zaatakowanych stworzeń. Póki czar się utrzymuje, lub dopóki Męczennik żyje, oddziały sojusznicze dostają +10 do Morale. Bez magii: 70% przyjmowanych obrażeń. Nowicjusz: 80% przyjmowanych obrażeń. Ekspert: 90% przyjmowanych obrażeń. Mistrz: 100% przyjmowanych obrażeń. |