Poziom 1
Łódź Shalassy | |
Typ: Czar podróżny | Koszt: 10 |
Specjalista: brak | |
Przyzywa statek na pobliską wodę. Bez magii: - Nowicjusz: - Ekspert: - Mistrz: - |
Poziom 2
Poziom 3
Poziom 4
Tsunami | |
Typ: Czar ofensywny | Koszt: 50 |
Specjalista: brak | |
Zadaje wszystkim jednostkom znajdującym się w obszarze 5 kolumn obrażenia od Magii Wody i popycha je o 2 pola. Bez magii: obrażenia (0-80) + 4 * Magia bohatera. Nowicjusz: obrażenia wynoszą (32-96) + 7 * Magia bohatera. Ekspert: obrażenia wynoszą (90-150) + 12 * Magia bohatera. Mistrz: obrażenia wynoszą (252-308) + 20 * Magia bohatera. |
Mrożąca Kula | |
Typ: Czar przyzywający | Koszt: 50 |
Specjalista: brak | |
Przywołuje na wybrane puste pole Kulę, która przez 2 tury, albo do momentu jej zniszczenia, będzie poruszać się po polu bitwy, zadawać obrażenia i obniżać punkty ruchu wrogim oddziałom. Bez magii: Kula ma 400 punktów życia, a obrażenia wynoszą (0-100) + 13 * Magia bohatera. Nowicjusz: Kula ma 700 punktów życia, a obrażenia wynoszą (40-120) + 18 * Magia bohatera. Ekspert: Kula ma 1100 punktów życia, a obrażenia wynoszą (120-200) + 38 * Magia bohatera. Mistrz: Kula ma 1600 punktów życia, a obrażenia wynoszą (306-374) + 76 * Magia bohatera. |