Drzewko rozwoju i budowle
Ratusz
Rada Osady | |
---|---|
Koszt: --- | |
Wymagania: --- | |
Daje możliwość budowania nowych obiektów w tym mieście. Daje 500 sztuk złota dziennie. |
Rada Miasta | |
---|---|
Koszt: 2 000 | |
Wymagania: Rada osady, 3. poziom miasta | |
Zwiększa dzienny przychód do 1 000 sztuk złota dziennie. |
Ratusz | |
---|---|
Koszt: 5 000 5 5 | |
Wymagania: Rada miasta, 9. poziom miasta | |
Zwiększa dzienny przychód do 2 000 sztuk złota dziennie. |
Kapitol | |
---|---|
Koszt: 10 000 5 5 | |
Wymagania: Ratusz, 15. poziom miasta | |
Zwiększa dzienny przychód do 4 000 sztuk złota dziennie. Możesz posiadać tylko jeden Kapitol. |
Fortyfikacje
Umocnienia poziom 1 | |
---|---|
Koszt: 800 10 15 | |
Wymagania: Kowal, 3. poziom miasta | |
Otacza miasto murami i bramami, wykorzystywanymi podczas oblężeń oraz dodaje strażą lokalną w postaci Gwardzistów i Kuszników. |
Umocnienia poziom 1 | |
---|---|
Koszt: 800 5 5 | |
Wymagania: Umocnienia poziom 1, 6. poziom miasta | |
Zwiększa liczbę punktów wytrzymałości murów i bramy podczas oblężeń. Dodaje do straży lokalnej Strażników i Kapelanów. Zwiększa liczbę i przyrost stworzeń w lokalnej straży. |
Umocnienia poziom 3 | |
---|---|
Koszt: 800 5 5 | |
Wymagania: Umocnienia poziom 2, 15. poziom miasta | |
Zwiększa liczbę punktów wytrzymałości murów i bramy podczas oblężeń. Zwiększa liczbę i przyrost stworzeń w lokalnej straży. |
Infrastruktura i budynki specjalne
Aula Bohaterów | |
---|---|
Koszt: 500 5 | |
Wymagania: --- | |
Umożliwia rekrutację nowych i pokonanych bohaterów. |
Targowisko | |
---|---|
Koszt: 500 | |
Wymagania: --- | |
Pozwala na handel surowcami. |
Kowal | |
---|---|
Koszt: 500 5 | |
Wymagania: --- | |
Produkcja jednostki specjalnej. Pozwala na kupowanie Balist Przystani. |
Konwent Elratha | |
---|---|
Koszt: 500 2 | |
Wymagania: Gildia Magii - poziom 1, 3. poziom miasta | |
Produkcja jednostki specjalnej. Pozwala na kupowanie Sióstr Uzdrowicielek. |
Zbiornik z Surowcami | |
---|---|
Koszt: 3 000 2 2 | |
Wymagania: Targowisko, 6. poziom miasta | |
Codziennie daje losowo 1 z surowców: kryształ Smoczej Krwi, Gwiezdne Srebro, Smocza Stal, Cieniostal. Wyklucza zbudowanie: Fosa. |
|
Fosa | |
Koszt: 400 2 | |
Wymagania: Umocnienia poziom 1, 6. poziom miasta | |
Daje miastu fosę na czas oblężeń. Wyklucza zbudowanie: Zbiornik z Surowcami. |
Portal Miejski | |
---|---|
Koszt: 500 2 2 2 | |
Wymagania: Gildia Magii - poziom 1, 6. poziom miasta | |
Wszyscy bohaterowie odwiedzający miasto otrzymują zaklęcie Szybki Powrót. Pozwala ono bohaterom, którzy posiadają to zaklęcie na powrót do tego miasta, jeśli jest najbliższym dostępnym miastem. |
Legendarna Wieża Strażnicza | |
---|---|
Koszt: 1 000 5 5 | |
Wymagania: Umocnienia poziom 1, 9. poziom miasta | |
Zwiększa pojemność straży lokalnej. Jeśli w mieście znajduje się siedlisko legendarne, straż lokalna zostanie codziennie wzmocniona jednym pochodzącym z tego schronienia legendarnym stworzeniem aż do maksymalnej liczby 5 takich stworzeń. |
Gildia Złodziei | |
---|---|
Koszt: 500 5 | |
Wymagania: 12. poziom miasta | |
Daje możliwość kupowania informacji o twoich przeciwnikach. Wyklucza zbudowanie: Szkoła Puszkarzy. |
|
Szkoła Puszkarzy | |
Koszt: 400 10 | |
Wymagania: Umocnienia poziom 2, 12. poziom miasta | |
Podczas oblężeń miasto dysponuje 2 wieżami. Wyklucza zbudowanie: Gildia Złodziei. |
Stajnie Konnicy | |
---|---|
Koszt: 1 000 5 | |
Wymagania: 3. poziom miasta | |
%stat1 do %stat1.icon Ruchu do końca tygodnia. |
Chór Wiernych | |
---|---|
Koszt: 500 5 | |
Wymagania: 3. poziom miasta | |
W aktualnej strefie wpływu, bohater rzuca zaklęcia Magii Światła z poziomu wyższego o jeden. Wyklucza zbudowanie: Ambasada. |
|
Ambasada | |
Koszt: 1 000 5 | |
Wymagania: 3. poziom miasta | |
+15% szans na powodzenie podczas negocjacji z armiami neutralnymi w strefie wpływów tego miasta. Wyklucza zbudowanie: Chór Wiernych. |
Laboratorium Alchemika | |
---|---|
Koszt: 3 000 2 2 | |
Wymagania: Gildia Magii - poziom 2, 12. poziom miasta | |
Daje 1 sztukę Gwiezdnego Srebra dziennie. |
Nieskończona Łaska Elratha | |
---|---|
Koszt: 4 000 5 5 5 5 5 5 | |
Wymagania: 15. poziom miasta | |
Daje 5000 sztuk złota dziennie i zwiększa przyrost w tym mieście o 50%. Po każdej walce wskrzeszanych jest 10% utraconych przez ciebie stworzeń. |
Gildia Magii
Gildia Magii - poziom 1 | |
---|---|
Koszt: 1 000 5 5 | |
Wymagania: 3. poziom miasta | |
Daje temu miastu 5 losowych zaklęć poziomu 1. Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełniają wymagania. |
Gildia Magii - poziom 2 | |
---|---|
Koszt:Koszt: 1 000 5 5 1 1 1 1 | |
Wymagania: Gildia Magii - poziom 1, 6. poziom miasta | |
Daje temu miastu 4 losowe zaklęcia poziomu 2. Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełniają wymagania. |
Gildia Magii - poziom 3 | |
---|---|
Koszt:Koszt: 1 000 5 5 3 3 3 3 | |
Wymagania: Gildia Magii - poziom 2, 9. poziom miasta | |
Daje temu miastu 3 losowe zaklęcia poziomu 3. Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełniają wymagania. |
Gildia Magii - poziom 4 | |
---|---|
Koszt:Koszt: 1 000 5 5 5 5 5 5 | |
Wymagania: Gildia Magii - poziom 3, 15. poziom miasta | |
Daje temu miastu 1 losowe zaklęcie poziomu 4. Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełniają wymagania. |
Siedliska
Koszary | |
---|---|
Koszt: 800 | |
Wymagania: --- | |
Podstawowe siedlisko. Umożliwia werbowanie 21 Gwardzistów na tydzień. | |
Garnizon | |
Koszt: 1 400 5 | |
Wymagania: Koszary | |
Ulepszenie podstawowego siedliska. Umożliwia werbowanie i ulepszanie Gwardzistów do Legionistów. |
Wieża Kusznicza | |
---|---|
Koszt: 1 000 5 | |
Wymagania: --- | |
Podstawowe siedlisko. Umożliwia werbowanie 20 Kuszników na tydzień. | |
Wieża Strzelców Wyborowych | |
Koszt: 1 500 10 | |
Wymagania: Wieża Kuszników | |
Ulepszenie podstawowego siedliska. Umożliwia werbowanie i ulepszanie Kuszników do Strzelców Wyborowych. |
Leże Bestii | |
---|---|
Koszt: 1 000 5 | |
Wymagania: 3. poziom miasta | |
Podstawowe siedlisko. Umożliwia werbowanie 10 Wilkorów na tydzień. | |
Nora Bestii | |
Koszt: 1 500 5 5 | |
Wymagania: Leże Bestii | |
Ulepszenie podstawowego siedliska. Umożliwia werbowanie i ulepszanie Wilkorów do Srebrnogrzbietów. |
Opactwo | |
---|---|
Koszt: 2 500 1 1 1 1 | |
Wymagania: Konwent Elratha, Chór Wiernych / Ambasada, 6. poziom miasta | |
Elitarne siedlisko. Umożliwia werbowanie 6 Kapelanów tygodniowo. | |
Katedra Światła | |
Koszt: 3 750 2 2 2 2 | |
Wymagania: Opactwo | |
Ulepszenie elitarnego siedliska. Umożliwia werbowanie i ulepszanie Kapelanów do Przeorów. |
Wieża Obserwacyjna | |
---|---|
Koszt: 3 000 10 5 | |
Wymagania: 9. poziom miasta | |
Elitarne siedlisko. Umożliwia werbowanie 6 Strażników na tydzień. | |
Wieża Sprawiedliwości | |
Koszt: 4 500 5 5 5 | |
Wymagania: Wieża Obserwacyjna | |
Ulepszenie elitarnego siedliska. Umożliwia werbowanie i ulepszanie Strażników do Arbitrów. |
Tereny Szkoleniowe | |
---|---|
Koszt: 6 500 10 10 | |
Wymagania: Stajnie Konnicy, 12. poziom miasta | |
Elitarne siedlisko. Umożliwia werbowanie 2 Kawalerów na tydzień. | |
Kwatery Kirasjerów | |
Koszt: 10 000 10 5 | |
Wymagania: Tereny Szkoleniowe | |
Ulepszenie elitarnego siedliska. Umożliwia werbowanie i ulepszanie Kawalerów do Kirasjerów. |
Nawy Niebiańskie | |
---|---|
Koszt: 12 000 5 10 10 | |
Wymagania: Wieża Obserwacyjna, 15. poziom miasta | |
Legendarne siedlisko. Umożliwia werbowanie 1 Serafina na tydzień. Wyklucza zbudowanie: Sale Honoru. |
|
Nawy Elizejskie | |
Koszt: 15 000 5 10 10 | |
Wymagania: Nawy Niebiańskie | |
Ulepszenie legendarnego siedliska. Umożliwia werbowanie i ulepszanie Serafów do Niebian. | |
Sale Honoru | |
Koszt: 12 000 5 10 5 5 | |
Wymagania: Wieża Obserwacyjna, 15. poziom miasta | |
Legendarne siedlisko. Umożliwia werbowanie 1 Landsknechta na tydzień. Wyklucza zbudowanie: Nawy Niebiańskie. |
|
Sale Chwały | |
Koszt: 15 000 5 10 10 | |
Wymagania: Sale Honoru | |
Ulepszenie legendarnego siedliska. Umożliwia werbowanie i ulepszanie Landsknechtów do Mistrzów Miecza. |
Budynki zwiększające przyrost
Kantor Werbowników | |
---|---|
Koszt: 500 | |
Wymagania: Koszary, 3. poziom miasta | |
Ulepszenie podstawowego siedliska. +21 Gwardzistów lub Legionistów na tydzień. |
Strzelnica | |
---|---|
Koszt: 1 000 | |
Wymagania: Wieża Kusznicza, 6. poziom miasta | |
Ulepszenie podstawowego siedliska. +20 Kuszników lub Strzelców Wyborowych na tydzień. Wyklucza zbudowanie: Rzeźnia. |
|
Rzeźnia | |
Koszt: 1 000 5 | |
Wymagania: Leże Bestii, 6. poziom miasta | |
Ulepszenie podstawowego siedliska. +10 Wilkorów lub Srebrnogrzbietów na tydzień. Wyklucza zbudowanie: Strzelnica. |
Klasztor | |
---|---|
Koszt: 2 500 10 | |
Wymagania: Opactwo, 9. poziom miasta | |
Ulepszenie elitarnego siedliska. +6 Kapelanów i Przeorów na tydzień. Wyklucza zbudowanie: Kwatery Oficerskie. |
|
Kwatery Oficerskie | |
Koszt: 3 000 5 5 | |
Wymagania: Wieża Obserwacyjna, 9. poziom miasta | |
Ulepszenie elitarnego siedliska. +6 Strażników i Arbitrów na tydzień. Wyklucza zbudowanie: Klasztor. |
Posterunek Werbowników | |
---|---|
Koszt: 6 000 15 5 | |
Wymagania: Kantor Werbowników, 15. poziom miasta | |
Ulepszenie podstawowego siedliska, zwiększa przyrost Gwardzistów oraz Legionistów. Budynki zwiększające przyrost w tym mieście zwiększają również przyrost w zewnętrznych siedliskach w strefie wpływów miasta. Wyklucza zbudowanie: Arena Turniejowa. |
|
Arena Turniejowa | |
Koszt: 6 500 10 | |
Wymagania: Tereny Szkoleniowe, 15. poziom miasta | |
Ulepszenie elitarnego siedliska. +2 Kawalerów lub Kirasjerów na tydzień. Wyklucza zbudowanie: Posterunek Werbowników. |