Budynki Przystani



Drzewko rozwoju i budowle



Ratusz

Rada Osady
Koszt: ---
Wymagania: ---
Daje możliwość budowania nowych obiektów w tym mieście.
Daje 500 sztuk złota dziennie.
Rada Miasta
Koszt: 2 000
Wymagania: Rada osady, 3. poziom miasta
Zwiększa dzienny przychód do 1 000 sztuk złota dziennie.
Ratusz
Koszt: 5 000 5 5
Wymagania: Rada miasta, 9. poziom miasta
Zwiększa dzienny przychód do 2 000 sztuk złota dziennie.
Kapitol
Koszt: 10 000 5 5
Wymagania: Ratusz, 15. poziom miasta
Zwiększa dzienny przychód do 4 000 sztuk złota dziennie. Możesz posiadać tylko jeden Kapitol.

Fortyfikacje

Umocnienia poziom 1
Koszt: 800 10 15
Wymagania: Kowal, 3. poziom miasta
Otacza miasto murami i bramami, wykorzystywanymi podczas oblężeń oraz dodaje strażą lokalną w postaci Gwardzistów i Kuszników.
Umocnienia poziom 1
Koszt: 800 5 5
Wymagania: Umocnienia poziom 1, 6. poziom miasta
Zwiększa liczbę punktów wytrzymałości murów i bramy podczas oblężeń. Dodaje do straży lokalnej Strażników i Kapelanów. Zwiększa liczbę i przyrost stworzeń w lokalnej straży.
Umocnienia poziom 3
Koszt: 800 5 5
Wymagania: Umocnienia poziom 2, 15. poziom miasta
Zwiększa liczbę punktów wytrzymałości murów i bramy podczas oblężeń. Zwiększa liczbę i przyrost stworzeń w lokalnej straży.

Infrastruktura i budynki specjalne

Aula Bohaterów
Koszt: 500 5
Wymagania: ---
Umożliwia rekrutację nowych i pokonanych bohaterów.
Targowisko
Koszt: 500
Wymagania: ---
Pozwala na handel surowcami.
Kowal
Koszt: 500 5
Wymagania: ---
Produkcja jednostki specjalnej. Pozwala na kupowanie Balist Przystani.
Konwent Elratha
Koszt: 500 2
Wymagania: Gildia Magii - poziom 1, 3. poziom miasta
Produkcja jednostki specjalnej. Pozwala na kupowanie Sióstr Uzdrowicielek.
Zbiornik z Surowcami
Koszt: 3 000 2 2
Wymagania: Targowisko, 6. poziom miasta
Codziennie daje losowo 1 z surowców: kryształ Smoczej Krwi, Gwiezdne Srebro, Smocza Stal, Cieniostal.
Wyklucza zbudowanie: Fosa.
Fosa
Koszt: 400 2
Wymagania: Umocnienia poziom 1, 6. poziom miasta
Daje miastu fosę na czas oblężeń.
Wyklucza zbudowanie: Zbiornik z Surowcami.
Portal Miejski
Koszt: 500 2 2 2
Wymagania: Gildia Magii - poziom 1, 6. poziom miasta
Wszyscy bohaterowie odwiedzający miasto otrzymują zaklęcie Szybki Powrót. Pozwala ono bohaterom, którzy posiadają to zaklęcie na powrót do tego miasta, jeśli jest najbliższym dostępnym miastem.
Legendarna Wieża Strażnicza
Koszt: 1 000 5 5
Wymagania: Umocnienia poziom 1, 9. poziom miasta
Zwiększa pojemność straży lokalnej. Jeśli w mieście znajduje się siedlisko legendarne, straż lokalna zostanie codziennie wzmocniona jednym pochodzącym z tego schronienia legendarnym stworzeniem aż do maksymalnej liczby 5 takich stworzeń.
Gildia Złodziei
Koszt: 500 5
Wymagania: 12. poziom miasta
Daje możliwość kupowania informacji o twoich przeciwnikach.
Wyklucza zbudowanie: Szkoła Puszkarzy.
Szkoła Puszkarzy
Koszt: 400 10
Wymagania: Umocnienia poziom 2, 12. poziom miasta
Podczas oblężeń miasto dysponuje 2 wieżami.
Wyklucza zbudowanie: Gildia Złodziei.
Stajnie Konnicy
Koszt: 1 000 5
Wymagania: 3. poziom miasta
%stat1 do %stat1.icon Ruchu do końca tygodnia.
Chór Wiernych
Koszt: 500 5
Wymagania: 3. poziom miasta
W aktualnej strefie wpływu, bohater rzuca zaklęcia Magii Światła z poziomu wyższego o jeden.
Wyklucza zbudowanie: Ambasada.
Ambasada
Koszt: 1 000 5
Wymagania: 3. poziom miasta
+15% szans na powodzenie podczas negocjacji z armiami neutralnymi w strefie wpływów tego miasta.
Wyklucza zbudowanie: Chór Wiernych.
Laboratorium Alchemika
Koszt: 3 000 2 2
Wymagania: Gildia Magii - poziom 2, 12. poziom miasta
Daje 1 sztukę Gwiezdnego Srebra dziennie.
Nieskończona Łaska Elratha
Koszt: 4 000 5 5 5 5 5 5
Wymagania: 15. poziom miasta
Daje 5000 sztuk złota dziennie i zwiększa przyrost w tym mieście o 50%. Po każdej walce wskrzeszanych jest 10% utraconych przez ciebie stworzeń.

Gildia Magii

Gildia Magii - poziom 1
Koszt: 1 000 5 5
Wymagania: 3. poziom miasta
Daje temu miastu 5 losowych zaklęć poziomu 1. Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełniają wymagania.
Gildia Magii - poziom 2
Koszt:Koszt: 1 000 5 5 1 1 1 1
Wymagania: Gildia Magii - poziom 1, 6. poziom miasta
Daje temu miastu 4 losowe zaklęcia poziomu 2. Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełniają wymagania.
Gildia Magii - poziom 3
Koszt:Koszt: 1 000 5 5 3 3 3 3
Wymagania: Gildia Magii - poziom 2, 9. poziom miasta
Daje temu miastu 3 losowe zaklęcia poziomu 3. Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełniają wymagania.
Gildia Magii - poziom 4
Koszt:Koszt: 1 000 5 5 5 5 5 5
Wymagania: Gildia Magii - poziom 3, 15. poziom miasta
Daje temu miastu 1 losowe zaklęcie poziomu 4. Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełniają wymagania.

Siedliska

Koszary
Koszt: 800
Wymagania: ---
Podstawowe siedlisko. Umożliwia werbowanie 21 Gwardzistów na tydzień.
Garnizon
Koszt: 1 400 5
Wymagania: Koszary
Ulepszenie podstawowego siedliska. Umożliwia werbowanie i ulepszanie Gwardzistów do Legionistów.
Wieża Kusznicza
Koszt: 1 000 5
Wymagania: ---
Podstawowe siedlisko. Umożliwia werbowanie 20 Kuszników na tydzień.
Wieża Strzelców Wyborowych
Koszt: 1 500 10
Wymagania: Wieża Kuszników
Ulepszenie podstawowego siedliska. Umożliwia werbowanie i ulepszanie Kuszników do Strzelców Wyborowych.
Leże Bestii
Koszt: 1 000 5
Wymagania: 3. poziom miasta
Podstawowe siedlisko. Umożliwia werbowanie 10 Wilkorów na tydzień.
Nora Bestii
Koszt: 1 500 5 5
Wymagania: Leże Bestii
Ulepszenie podstawowego siedliska. Umożliwia werbowanie i ulepszanie Wilkorów do Srebrnogrzbietów.
Opactwo
Koszt: 2 500 1 1 1 1
Wymagania: Konwent Elratha, Chór Wiernych / Ambasada, 6. poziom miasta
Elitarne siedlisko. Umożliwia werbowanie 6 Kapelanów tygodniowo.
Katedra Światła
Koszt: 3 750 2 2 2 2
Wymagania: Opactwo
Ulepszenie elitarnego siedliska. Umożliwia werbowanie i ulepszanie Kapelanów do Przeorów.
Wieża Obserwacyjna
Koszt: 3 000 10 5
Wymagania: 9. poziom miasta
Elitarne siedlisko. Umożliwia werbowanie 6 Strażników na tydzień.
Wieża Sprawiedliwości
Koszt: 4 500 5 5 5
Wymagania: Wieża Obserwacyjna
Ulepszenie elitarnego siedliska. Umożliwia werbowanie i ulepszanie Strażników do Arbitrów.
Tereny Szkoleniowe
Koszt: 6 500 10 10
Wymagania: Stajnie Konnicy, 12. poziom miasta
Elitarne siedlisko. Umożliwia werbowanie 2 Kawalerów na tydzień.
Kwatery Kirasjerów
Koszt: 10 000 10 5
Wymagania: Tereny Szkoleniowe
Ulepszenie elitarnego siedliska. Umożliwia werbowanie i ulepszanie Kawalerów do Kirasjerów.
Nawy Niebiańskie
Koszt: 12 000 5 10 10
Wymagania: Wieża Obserwacyjna, 15. poziom miasta
Legendarne siedlisko. Umożliwia werbowanie 1 Serafina na tydzień.
Wyklucza zbudowanie: Sale Honoru.
Nawy Elizejskie
Koszt: 15 000 5 10 10
Wymagania: Nawy Niebiańskie
Ulepszenie legendarnego siedliska. Umożliwia werbowanie i ulepszanie Serafów do Niebian.
Sale Honoru
Koszt: 12 000 5 10 5 5
Wymagania: Wieża Obserwacyjna, 15. poziom miasta
Legendarne siedlisko. Umożliwia werbowanie 1 Landsknechta na tydzień.
Wyklucza zbudowanie: Nawy Niebiańskie.
Sale Chwały
Koszt: 15 000 5 10 10
Wymagania: Sale Honoru
Ulepszenie legendarnego siedliska. Umożliwia werbowanie i ulepszanie Landsknechtów do Mistrzów Miecza.

Budynki zwiększające przyrost

Kantor Werbowników
Koszt: 500
Wymagania: Koszary, 3. poziom miasta
Ulepszenie podstawowego siedliska. +21 Gwardzistów lub Legionistów na tydzień.
Strzelnica
Koszt: 1 000
Wymagania: Wieża Kusznicza, 6. poziom miasta
Ulepszenie podstawowego siedliska. +20 Kuszników lub Strzelców Wyborowych na tydzień.
Wyklucza zbudowanie: Rzeźnia.
Rzeźnia
Koszt: 1 000 5
Wymagania: Leże Bestii, 6. poziom miasta
Ulepszenie podstawowego siedliska. +10 Wilkorów lub Srebrnogrzbietów na tydzień.
Wyklucza zbudowanie: Strzelnica.
Klasztor
Koszt: 2 500 10
Wymagania: Opactwo, 9. poziom miasta
Ulepszenie elitarnego siedliska. +6 Kapelanów i Przeorów na tydzień.
Wyklucza zbudowanie: Kwatery Oficerskie.
Kwatery Oficerskie
Koszt: 3 000 5 5
Wymagania: Wieża Obserwacyjna, 9. poziom miasta
Ulepszenie elitarnego siedliska. +6 Strażników i Arbitrów na tydzień.
Wyklucza zbudowanie: Klasztor.
Posterunek Werbowników
Koszt: 6 000 15 5
Wymagania: Kantor Werbowników, 15. poziom miasta
Ulepszenie podstawowego siedliska, zwiększa przyrost Gwardzistów oraz Legionistów. Budynki zwiększające przyrost w tym mieście zwiększają również przyrost w zewnętrznych siedliskach w strefie wpływów miasta.
Wyklucza zbudowanie: Arena Turniejowa.
Arena Turniejowa
Koszt: 6 500 10
Wymagania: Tereny Szkoleniowe, 15. poziom miasta
Ulepszenie elitarnego siedliska. +2 Kawalerów lub Kirasjerów na tydzień.
Wyklucza zbudowanie: Posterunek Werbowników.