Drzewko rozwoju i budowle
Ratusz
Rada Osady | |
---|---|
Koszt: --- | |
Wymagania: --- | |
Daje możliwość budowania nowych obiektów w tym mieście. Daje 500 sztuk złota dziennie. |
Rada Miasta | |
---|---|
Koszt: 2 000 | |
Wymagania: Rada osady, 3. poziom miasta | |
Zwiększa dzienny przychód do 1 000 sztuk złota dziennie. |
Ratusz | |
---|---|
Koszt: 5 000 5 5 | |
Wymagania: Rada miasta, 9. poziom miasta | |
Zwiększa dzienny przychód do 2 000 sztuk złota dziennie. |
Kapitol | |
---|---|
Koszt: 10 000 5 5 | |
Wymagania: Ratusz, 15. poziom miasta | |
Zwiększa dzienny przychód do 4 000 sztuk złota dziennie. Możesz posiadać tylko jeden Kapitol. |
Fortyfikacje
Umocnienia poziom 1 | |
---|---|
Koszt: 800 10 15 | |
Wymagania: Kowal, 3. poziom miasta | |
Otacza miasto murami i bramami, wykorzystywanymi podczas oblężeń oraz dodaje strażą lokalną w postaci Siepaczy i Gnolli. |
Umocnienia poziom 1 | |
---|---|
Koszt: 800 5 5 | |
Wymagania: Umocnienia poziom 1, 6. poziom miasta | |
Zwiększa liczbę punktów wytrzymałości murów i bramy podczas oblężeń. Dodaje do straży lokalnej Centaury i Wiwerny Piaskowe. Zwiększa liczbę i przyrost stworzeń w lokalnej straży. |
Umocnienia poziom 3 | |
---|---|
Koszt: 800 5 5 | |
Wymagania: Umocnienia poziom 2, 15. poziom miasta | |
Zwiększa liczbę punktów wytrzymałości murów i bramy podczas oblężeń. Zwiększa liczbę i przyrost stworzeń w lokalnej straży. |
Infrastruktura i budynki specjalne
Aula Bohaterów | |
---|---|
Koszt: 500 5 | |
Wymagania: --- | |
Umożliwia rekrutację nowych i pokonanych bohaterów. |
Targowisko | |
---|---|
Koszt: 500 | |
Wymagania: --- | |
Pozwala na handel surowcami. |
Dom Sennych Majaków | |
---|---|
Koszt: 1 000 5 | |
Wymagania: Koszary Orków, 9. poziom miasta | |
Produkcja jednostki specjalnej. Pozwala na kupowanie Kroczących w Snach. |
Tygiel Magii Krwi | |
---|---|
Koszt: 500 | |
Wymagania: Umocnienia - poziom 2, 6. poziom miasta | |
-3 do Magii wszystkich wrogich bohaterów w strefie wpływów tego miasta. Wyklucza zbudowanie: Fosa. |
|
Fosa | |
Koszt: 500 2 | |
Wymagania: Umocnienia poziom 1, 6. poziom miasta | |
Daje miastu fosę na czas oblężeń. Wyklucza zbudowanie: Tygiel Magii Krwi. |
Portal Miejski | |
---|---|
Koszt: 500 2 2 2 | |
Wymagania: Gildia Magii - poziom 1, 6. poziom miasta | |
Wszyscy bohaterowie odwiedzający miasto otrzymują zaklęcie Szybki Powrót. Pozwala ono bohaterom, którzy posiadają to zaklęcie na powrót do tego miasta, jeśli jest najbliższym dostępnym miastem. |
Totem Ojca Niebo | |
---|---|
Koszt: 500 5 | |
Wymagania: --- | |
+2 do Krwawego Szału dla twoich bohaterów Twierdzy w strefie wpływów tego miasta. |
Dom Opowieści | |
---|---|
Koszt: 1 000 5 | |
Wymagania: Targowisko, 3. poziom miasta | |
+15% szans na powodzenie podczas negocjacji z armiami neutralnymi w strefie wpływów tego miasta. Wyklucza zbudowanie: Gildia Złodziei. |
|
Gildia Złodziei | |
Koszt: 500 5 | |
Wymagania: Targowisko, 3. poziom miasta | |
Daje możliwość kupowania informacji o twoich przeciwnikach. Wyklucza zbudowanie: Dom Opowieści. |
Ołtarz Złamanych Mieczy | |
---|---|
Koszt: 500 5 | |
Wymagania: Totem Ojca Niebo, 3. poziom miasta | |
Stworzenia odwiedzającego to miejsce bohatera dostają +1 do ruchu i +5 do ataku na 3 kolejne walki. Wyklucza zbudowanie: Mądrość Matki Ziemi. |
|
Mądrość Matki Ziemi | |
Koszt: 500 5 | |
Wymagania: Totem Ojca Niebo, 3. poziom miasta | |
+10% do punktów doświadczenia za zwycięskie walki dla twoich bohaterów w strefie wpływów tego miasta. Wyklucza zbudowanie: Ołtarz Złamanych Mieczy. |
Totemy Nieba i Ziemi | |
---|---|
Koszt: 300 2 2 | |
Wymagania: Dom Sennych Majaków, Umocnienia poziom 2, 9. poziom miasta | |
Podczas oblężeń miasto dysponuje 2 wieżami. |
Siedziba Najeźdźców | |
---|---|
Koszt: 2 500 5 5 | |
Wymagania: Ołtarz Złamanych Mieczy / Mądrość Matki Ziemi, 9. poziom miasta | |
Daje 250 sztuk złota za każdą wygraną walkę. |
Bożek Płodności | |
---|---|
Koszt: 5 000 5 5 2 2 2 2 | |
Wymagania: Totemy Nieba i Ziemi, 12. poziom miasta | |
Pozwala co tydzień wybrać jedno miejskie siedlisko, które natychmiast dostarczy swój tygodniowy przyrost stworzeń. |
Głęboka Kopalnia | |
---|---|
Koszt: 2 000 5 | |
Wymagania: Skała Wiwern, 9. poziom miasta | |
Daje 1 sztukę Cieniostali dziennie. |
Rankor Ojca Niebo | |
---|---|
Koszt: 4 000 5 5 5 5 5 5 | |
Wymagania: 15. poziom miasta | |
Daje 5000 sztuk złota dziennie i zwiększa przyrost w tym mieście o 50%. Żądza Krwi ma od początku 4 punkty więcej. |
Gildia Magii
Gildia Magii - poziom 1 | |
---|---|
Koszt: 1 000 5 5 | |
Wymagania: 3. poziom miasta | |
Daje temu miastu 5 losowych zaklęć poziomu 1. Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełniają wymagania. |
Gildia Magii - poziom 2 | |
---|---|
Koszt:Koszt: 1 000 5 5 1 1 1 1 | |
Wymagania: Gildia Magii - poziom 1, 6. poziom miasta | |
Daje temu miastu 4 losowe zaklęcia poziomu 2. Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełniają wymagania. |
Gildia Magii - poziom 3 | |
---|---|
Koszt:Koszt: 1 000 5 5 3 3 3 3 | |
Wymagania: Gildia Magii - poziom 2, 9. poziom miasta | |
Daje temu miastu 3 losowe zaklęcia poziomu 3. Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełniają wymagania. |
Gildia Magii - poziom 4 | |
---|---|
Koszt:Koszt: 1 000 5 5 5 5 5 5 | |
Wymagania: Gildia Magii - poziom 3, 15. poziom miasta | |
Daje temu miastu 1 losowe zaklęcie poziomu 4. Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełniają wymagania. |
Siedliska
Siedliska Gnolli | |
---|---|
Koszt: 600 5 | |
Wymagania: --- | |
Podstawowe siedlisko. Umożliwia werbowanie 24 Gnolli na tydzień. | |
Chata Łowiecka Gnolli | |
Koszt: 800 | |
Wymagania: Siedliska Gnolli | |
Ulepszenie podstawowego siedliska. Umożliwia werbowanie i ulepszanie Gnolli do Gnolli Łowców. |
Gniazda Harpii | |
---|---|
Koszt: 500 | |
Wymagania: --- | |
Podstawowe siedlisko. Umożliwia werbowanie 20 Harpii na tydzień. | |
Grzęda Furii | |
Koszt: 700 2 | |
Wymagania: Gniazda Harpii | |
Ulepszenie podstawowego siedliska. Umożliwia werbowanie i ulepszanie Harpii do Furii. |
Namiot Wojskowy | |
---|---|
Koszt: 800 | |
Wymagania: 3. poziom miasta | |
Podstawowe siedlisko. Umożliwia werbowanie 12 Siepaczy na tydzień. | |
Pawilon Wojskowy | |
Koszt: 1 100 5 | |
Wymagania: Namiot Wojskowy | |
Ulepszenie podstawowego siedliska. Umożliwia werbowanie i ulepszanie Siepaczy do Miażdżycieli. |
Obozowisko Centaurów | |
---|---|
Koszt: 4 000 5 | |
Wymagania: 6. poziom miasta | |
Elitarne siedlisko. Umożliwia werbowanie 8 Centaurów tygodniowo. | |
Posterunek Centaurów | |
Koszt: 6 000 5 5 | |
Wymagania: Obozowisko Centaurów | |
Ulepszenie elitarnego siedliska. Umożliwia werbowanie i ulepszanie Centaurów do Centaurów Łupieżców. |
Skała Wiwern | |
---|---|
Koszt: 3 500 10 5 | |
Wymagania: 9. poziom miasta | |
Elitarne siedlisko. Umożliwia werbowanie 7 Wiwern Piaskowych na tydzień. | |
Gniazdo Wiwern | |
Koszt: 5 000 10 | |
Wymagania: Skała Wiwern | |
Ulepszenie elitarnego siedliska. Umożliwia werbowanie i ulepszanie Wiwern Piaskowych do Jadowitych Wiwern. |
Jaskinia Bazyliszków | |
---|---|
Koszt: 7 000 5 10 5 | |
Wymagania: 12. poziom miasta | |
Elitarne siedlisko. Umożliwia werbowanie 2 Bazyliszkowych Jeźdźców na tydzień. | |
Bazyliszkowa Ziemia Niczyja | |
Koszt: 9 000 5 5 5 | |
Wymagania: Jaskinia Bazyliszków | |
Ulepszenie elitarnego siedliska. Umożliwia werbowanie i ulepszanie Bazyliszkowych Jeźdźców do Bazyliszkowych Lansjerów. |
Kopiec Cyklopów | |
---|---|
Koszt: 12 000 5 15 5 | |
Wymagania: Dom Sennych Majaków, Wylęgarnia Wiwern / Kamienne Słupy, 15. poziom miasta | |
Legendarne siedlisko. Umożliwia werbowanie 1 Cyklopa na tydzień. Wyklucza zbudowanie: Otchłań Behemotów. |
|
Słup Szału | |
Koszt: 15 000 10 10 | |
Wymagania: Kopiec cyklopów | |
Ulepszenie legendarnego siedliska. Umożliwia werbowanie i ulepszanie Cyklopów do Oszalałych Cyklopów. | |
Otchłań Behemotów | |
Koszt: 12 000 15 5 5 | |
Wymagania: Dom Sennych Majaków, Wylęgarnia Wiwern / Kamienne Słupy, 15. poziom miasta | |
Legendarne siedlisko. Umożliwia werbowanie 1 Behemota na tydzień. Wyklucza zbudowanie: Kopiec Cyklopów. |
|
Szczelina Behemotów | |
Koszt: 15 000 10 10 | |
Wymagania: Otchłań Behemotów | |
Ulepszenie legendarnego siedliska. Umożliwia werbowanie i ulepszanie Behemotów do Starożytnych Behemotów. |
Budynki zwiększające przyrost
Obozowisko Gnolli | |
---|---|
Koszt: 600 5 | |
Wymagania: Siedliska Gnolli, 3. poziom miasta | |
Ulepszenie podstawowego siedliska. +24 Gnolle lub Gnolli Łowców na tydzień. Wyklucza zbudowanie: Kolonie Harpii. |
|
Kolonie Harpii | |
Koszt: 500 5 | |
Wymagania: Gniazda Harpii, 3. poziom miasta | |
Ulepszenie podstawowego siedliska. +20 Harpii lub Furii na tydzień. Wyklucza zbudowanie: Obozowisko Gnolli. |
Koszary Orków | |
---|---|
Koszt: 800 5 5 | |
Wymagania: Namiot Wojskowy, 6. poziom miasta | |
Ulepszenie podstawowego siedliska. +12 Siepaczy lub Miażdżycieli na tydzień. |
Chata Centaurów | |
---|---|
Koszt: 4 000 5 | |
Wymagania: Obozowisko Centaurów, 6. poziom miasta | |
Ulepszenie podstawowego siedliska. +8 Centaurów lub Centaurów Łupieżców na tydzień. |
Wylęgarnia Wiwern | |
---|---|
Koszt: 3 500 10 5 | |
Wymagania: Skała Wiwern, 12. poziom miasta | |
Ulepszenie elitarnego siedliska. +7 Wiwern Piaskowych i Jadowitych Wiwern na tydzień. Wyklucza zbudowanie: Kamienne Słupy. |
|
Kamienne Słupy | |
Koszt: 7 000 10 5 | |
Wymagania: Jaskinia Bazyliszków, 12. poziom miasta | |
Ulepszenie elitarnego siedliska. +2 Bazyliszkowych Jeźdźców lub Bazyliszkowych Lansjerów na tydzień. Wyklucza zbudowanie: Wylęgarnia Wiwern. |