Poziom 1
Ster Czasu | ||
Typ: Czar wspierający/szkodzący | Koszt: 5 | |
Specjaliści: Tanis (Akademia), Agrael (Loch?) | ||
Na 3 tury zwiększa Inicjatywę wskazanego oddziału sojuszniczego, albo obniża Inicjatywę wskazanego oddziału wroga. Bez magii: Inicjatywa rośnie/spada o 5. Nowicjusz: Inicjatywa rośnie/spada o 7. Ekspert: Inicjatywa rośnie/spada o 10. Mistrz: Inicjatywa rośnie/spada o 15. |
||
- Zasięg rzucenia czaru wynosi 4x4 pola. |
Natychmiastowe Posiłki | |
Typ: Czar podróżny | Koszt: zależny od liczby jednostek |
Specjalista: brak | |
Teleportuje wybrane jednostki z najbliższego sojuszniczego miasta z wybudowanym Miejskim Portalem. Nie działa między powierzchnią i podziemiami. |
Szybki Powrót | |
Typ: Czar podróżny | Koszt: 10 |
Specjalista: brak | |
Teleportuje bohatera i jego armię do najbliższego sojuszniczego miasta z wybudowanym Miejskim Portalem. Czar dostępny po wybudowaniu Miejskiego Portalu. |
Odkrycie Skarbu | |
Typ: Czar podróżny | Koszt: 5 |
Specjalista: brak | |
Odkrywa Łzę Ashy, jeśli ta ukryta jest w miejscu, w którym rzucane jest zaklęcie lub w odległości jednego pola. Zaklęcie pochłania dostępne punkty Ruchu bohatera. Czar dostępny po odwiedzeniu dowolnego obelisku. |
Poziom 2
Poziom 3
Poziom 4
Zatrzymanie Czasu | |
Typ: Czar modyfikujący | Koszt: 80 |
Specjalista: brak | |
Wybrany oddział nie może działać do końca tej tury, zostać zaatakowany ani obrany za cel czaru albo akcji innego oddziału. Jest traktowany tak, jakby go nie było. Bez magii: - Nowicjusz: koszt many zmniejszony o 5. Ekspert: koszt many zmniejszony o 25. Mistrz: koszt many zmniejszony o 50. |
Pożoga Duszy | |
Typ: Czar ofensywny | Koszt: 50 |
Specjalista: brak | |
Zadaje wszystkim jednostkom na obszarze 4x4 pól obrażenia od Magii Pierwotnej. Obrażenia zwiększają się z każdą jednostką znajdującą się w zasięgu czaru. Bez magii: obrażenia wynoszą 5 + 4 * Magia bohatera * 40% za każdy kolejny oddział w zasięgu. Nowicjusz: obrażenia wynoszą 10 + 5 * Magia bohatera * 60% za każdy kolejny oddział w zasięgu. Ekspert: obrażenia wynoszą 20 + 8 * Magia bohatera * 100% za każdy kolejny oddział w zasięgu. Mistrz: obrażenia wynoszą 40 + 14 * Magia bohatera * 160% za każdy kolejny oddział w zasięgu. |