Poziom 1
![]() |
Ognisty Pocisk | |
Typ: Czar ofensywny | Koszt: 10 ![]() |
|
Specjaliści: Wilhelm (Przystań), Seamus (Przystań), Hangvul (Forteca) | ||
Zadaje wskazanemu oddziałowi wroga obrażenia od Magii Ognia. Bez magii: obrażenia wynoszą (0-60) + 10 * Magia bohatera. Nowicjusz: obrażenia wynoszą (18-54) + 12 * Magia bohatera. Ekspert: obrażenia wynoszą (34-56) + 15 * Magia bohatera. Mistrz: obrażenia wynoszą (55-65) + 20 * Magia bohatera. |
||
![]() |
![]() |
Błogosławieństwo Arkatha |
Typ: Czar podróżny | Koszt: 20 ![]() |
Specjalista: brak | |
Na początku następnej walki zadaje losowemu przeciwnikowi obrażenia od Magii Ognia. Bez magii: obrażenia wynoszą (0-60) + 10 * Magia bohatera. Nowicjusz: obrażenia wynoszą (15-45) + 10 * Magia bohatera. Ekspert: obrażenia wynoszą (22-38) + 10 * Magia bohatera; obiera za cel 1-3 oddziały. Mistrz: obrażenia wynoszą (25-35) + 10 * Magia bohatera; obiera za cel 4 oddziały. |
Poziom 2
Poziom 3
Poziom 4
![]() |
Armagedon |
Typ: Czar ofensywny | Koszt: 50 ![]() |
Specjalista: brak | |
Zadaje wszystkim jednostkom na polu bitwy obrażenia od Magii Ognia. Bez magii: obrażenia wynoszą (0-42) + 7 * Magia bohatera. Nowicjusz: obrażenia wynoszą (18-54) + 12 * Magia bohatera. Ekspert: obrażenia wynoszą (56-94) + 25 * Magia bohatera. Mistrz: obrażenia wynoszą (135-165) + 40 * Magia bohatera. |
![]() |
Ognista Gwardia |
Typ: Czar przyzywający | Koszt: 35 ![]() |
Specjalista: brak | |
Przywołuje na wskazane wolne pole Gwardię, która przez 2 tury, albo do momentu zniszczenia, będzie ostrzeliwać losowo 2 najbliższe wrogie oddziały i oddział wroga, który jako pierwszy zaatakował w tej turze z dystansu. Bez magii: ma 200 punktów życia, a obrażenia wynoszą (0-35) + 9 * Magia bohatera. Nowicjusz: ma 350 punktów życia, a obrażenia wynoszą (20-50) + 15 * Magia bohatera. Ekspert: ma 550 punktów życia, a obrażenia wynoszą (60-95) + 29 * Magia bohatera. Mistrz: ma 800 punktów życia, a obrażenia wynoszą (165-195) + 55 * Magia bohatera. |