Pomniejsze artefakty
Czapka Odkrywcy | Kryształowy Diadem | ||
Zwiększa pole widzenia bohatera o 2 |
+2 do ducha. Kuźnia Krwi |
Maska Zabójcy | Hełm Gladiatora | ||
-5 do morale dla stworzeń wroga. Zestaw Zabójcy |
-5 do morale dla stworzeń wroga. |
Korona Wszystkowidzenia | ||
Zwiększa pole widzenia bohatera o 1 Zwiększa zdobywane doświadczenie o 5%. |
Wielkie artefakty
Magiczny Diadem | Czapka Leśnego | ||
+2 do ducha. Koszt many dla wszystkich zaklęć jest zmniejszony o 1. Kuźnia Krwi |
+2 do obrony. Zwiększa pole widzenia bohatera o 1. Zestaw Leśnego |
Maska Zagłady | Maska Szamana | ||
-10 szczęścia dla wrogich oddziałów. |
+5 do morale. Raz na bitwę pozwala rzucić zaklęcie - Podmuch Wiatru. |
Czapka Zwiadowcy | Hełm Władcy Nag | ||
Zwiększa pole widzenia bohatera o 4 Raz na dzień pozwala rzucić zaklęcie - Jasnowidzenie Ylatha. |
Zwiększa pole widzenia bohatera o 2 Raz na bitwę pozwala rzucić zaklęcie - Lodowe Uderzenie. |
Turban Adaptacji | ||
Bohater otrzymuje premię +1 do Metamagii na starcie każdej tury bitwy. Tylko Akademia |
Relikty
Hełm Crag Hacka | Hełm Żelaznych Wichrów | ||
+6 do mocy. +5 do inicjatywy sojuszniczych stworzeń. Zestaw Wodziwoja |
+4 do obrony. +10 do przywództwa. Zwiększa zdobywane doświadczenie o 10%. |
Doskonała Korona Sędziego | Hełm Shantiri | ||
+4 do magii. +4 do ducha. Zestaw Sędziego |
+2 do obrony. +10 do przywództwa. Zwiększa pole widzenia bohatera o 2 Skarb Shantiri |
Maska Tkacza Cieni | Hełm Strażnika | ||
+4 do magii. Raz na bitwę pozwala rzucić zaklęcie - Mroczne Odbicie. Skarb Shantiri |
+10 do morale. +10 do inicjatywy sojuszniczych stworzeń. Zestaw Strażniczy |
Korona Wytrwałości | ||
Wszystkie pozytywne zaklęcia trwają 2 tury dłużej. +8 punktów many na dzień. Kuźnia Krwi |