Pomniejsze artefakty
Kościane Naramienniki | Płaszcz Ochrony | ||
+2 do obrony. Zestaw Wodziwoja |
+2 do obrony. |
Krasnoludzkie Naramienniki | Naramienniki Strażnika | ||
+5 do przywództwa. Krasnoludzkie Dzieło |
+5 do przywództwa. Zestaw Strażniczy |
Płaszcz Sędziego | Płaszcz Dyplomaty | ||
+2 do magii. Zestaw Sędziego |
O 5% większa szansa na przyłączenie się neutralnej armii do bohatera. |
Wielkie artefakty
Płaszcz Barbarzyńcy | Płaszcz Ciemności | ||
Wszystkie sojusznicze stworzenia otrzymują 10% mniej obrażeń od magii. |
-1 do podstawowych obrażeń wrogich stworzeń strzelających. Zestaw Zabójcy |
Płaszcz Lisza | Płaszcz Sylanny | ||
+5 do przeznaczenia -5 do morale stworzeń wroga. Zestaw Wielkiego Lisza |
Wszystkie sojusznicze stworzenia odnoszą o 30% mniej obrażeń od magii ziemi. Błogosławieństwo Smoków |
Płaszcz Ylatha | Płaszcz Shalassy | ||
Wszystkie sojusznicze stworzenia odnoszą o 30% mniej obrażeń od magii powietrza. Błogosławieństwo Smoków |
Wszystkie sojusznicze stworzenia odnoszą o 30% mniej obrażeń od magii wody. Błogosławieństwo Smoków |
Płaszcz Arkatha | Płaszcz Elratha | ||
Wszystkie sojusznicze stworzenia odnoszą o 30% mniej obrażeń od magii ognia. Błogosławieństwo Smoków |
Wszystkie sojusznicze stworzenia odnoszą o 30% mniej obrażeń od magii światła. Błogosławieństwo Smoków |
Płaszcz Malassy | |||
Wszystkie sojusznicze stworzenia odnoszą o 30% mniej obrażeń od magii ciemności. Błogosławieństwo Smoków |
Relikty
Opończa Gryfa | Płaszcz Umarlaka | ||
+12 do magii dla zaklęć światła + 80 do maksymalnej many Strój Bitewny Gryfa |
-10 do morale stworzeń wroga. Wszystkie efekty leczenia są dwa razy słabsze. |
Płaszcz Ochrony | Naramienniki Ambasadora | ||
+2 do obrony. Wszystkie sojusznicze stworzenia otrzymują 15% mniej obrażeń od magii. |
+10 do przywództwa. O 10% większa szansa, że armie neutralne dołączą do bohatera. |
Płaszcz Leśnego | |||
+12 do magii dla zaklęć ziemii.
Wszystkie sojusznicze stworzenia odnoszą o 30% mniej obrażeń od magii ziemi. Zestaw Leśnego |