Pomniejsze artefakty
Amulet Zdrowia | Kryształowy Naszyjnik | ||
+1 do zdrowia sojuszniczych stworzeń. Kunszt Elfów |
+2 do magii. |
Amulet Maskowania | ||
+1 do obrony. Pozwala rzucić czar Całun Mgły raz na bitwę. Zestaw Strażniczy |
Wielkie artefakty
Urok Wodnego Elfa | Jedność Elratha | ||
+5 do obrony. | +5 do ducha. |
Naszyjnik ze Smoczych Kłów | Amulet Jaguara | ||
+4 do magii. Błogosławieństwo Smoków |
+4 do ataku. Zestaw Wodziwoja |
Zasłona Cienia | Płonące Oko | ||
+12 do magii dla zaklęć ciemności. | +12 do magii dla zaklęć światła. |
Kropla Snów | Szmaragdowy Liść | ||
+12 do magii dla zaklęć wody. | +12 do magii dla zaklęć ziemi. |
Szkarłatna Iskra | Nieskazitelne Tchnienie | ||
+12 do magii dla zaklęć ognia. | +12 do magii dla zaklęć powietrza. |
Amulet Nekromancji | Naszyjnik Witalności | ||
Nekromancja wskrzesza dodatkowe 5% punktów życia. Tylko Nekropolia |
+2 do zdrowia sojuszniczych stworzeń. |
Klepsydra Porządku | Wisior Pierwotnego Szału | ||
-10 do morale wrogich oddziałów. Zestaw Wielkiego Lisza |
+5 do obrony dla sojuszniczych stworzeń z Szałem Krwi. Tylko Twierdza |
Relikty
Smocze Serce | Fiolka Trucizny | ||
+8 do magii. Błogosławieństwo Smoków |
-4 do zdrowia stworzeń wroga. Zestaw Zabójcy |
Naszyjnik Życiodajnej Krwi | Księżycowy Talizman | ||
+4 do zdrowia sojuszniczych stworzeń. Kuźnia Krwi |
+4 do magii. +10 do przeznaczenia. Zestaw Sędziego |
Naszyjnik Strumienia | ||
Bohater zyskuje 1 punkt many za każde 2 punkty many wykorzystane przez przeciwnika. Kuźnia Krwi |