Pomniejsze artefakty
Ornat Nekromanty | Zbroja Leśnego | ||
+40 do maksymalnej many. Zestaw Wielkiego Lisza |
+2 do ducha. Zestaw Leśnego |
Wielkie artefakty
Królewska Zbroja | Zbroja Shantiri | ||
+2 do obrony. +1 do do ruchu sojuszniczych stworzeń latających. |
+2 do obrony. +5 do przywództwa. Zestaw Uświęcony |
Szata Pobudzenia | Napierśnik Żelaznych Wichrów | ||
+1 do czasu trwania pozytywnych zaklęć rzuconych na sojusznicze stworzenia. Pozwala raz na walkę rzucić zaklęcie - Wewnętrzny Żar. |
+2 do obrony. Wszystkie sojusznicze stworzenia otrzymują o 30% mniej obrażeń od Magii Pierwotnej. Skarb Shantiri |
Zbroja Barbarzyńcy | Szata Sędziego | ||
+2 do mocy. +2 do obrony. Zestaw Wodziwoja |
+2 do magii. +2 do ducha. Zestaw Sędziego |
Szata Alchemika | ||
+1 do czasu trwania pozytywnych zaklęć rzuconych na sojusznicze stworzenia. 1 sztuka kryształu smoczej krwi, smoczej stali, cieniostali lub gwiezdnego srebra dziennie. |
Relikty
Kryza Gryfa | Zbroja Zapomnianego Bohatera | ||
+2 do obrony. +5 do przeznaczenia. +2 do czasu trwania pozytywnych zaklęć rzuconych na sojusznicze stworzenia. Strój Bitewny Gryfa |
+2 do mocy. +2 do obrony. +2 do magii. +2 do ducha. Skarb Shantiri |
Zbroja ze Smoczych Łusek | Szata Proroka | ||
+4 do mocy. +4 do obrony. Błogosławieństwo Smoków |
Wszystkie sojusznicze stworzenia otrzymują 5% mniej obrażeń od Magii. +3 do Zdrowia sojuszniczych stworzeń. |
Szata Sar-Issusa | Zbroja Pirata | ||
+4 do ducha. Koszt many dla wszystkich zaklęć jest zmniejszony o 2. |
+4 do obrony. +2 do zdrowia sojuszniczych stworzeń. |
Napierśnik Strażnika | |||
+4 do obrony. Wszystkie sojusznicze stworzenia otrzymują 30% mniej obrażeń od magii światła. +3 do Zdrowia sojuszniczych stworzeń. Zestaw Strażniczy |