Pomniejsze artefakty
Rękawice Leśnego | Rękawice Czarnego Strażnika | ||
+2 do mocy. Zestaw Leśnego |
+2 do mocy. |
Bransoleta Druida | Pierścień Zwinności | ||
+1 do magii. Pozwala raz na walkę rzucić zaklęcie - Regeneracja. Kunszt Elfów |
+5 do inicjatywy sojuszniczych stworzeń. Kunszt Elfów |
Pierścień Zaklinania | |
+1 do magii. +20 do maksymalnej many. Kuźnia Krwi |
Wielkie artefakty
Rękawice Minotaura | Rękawica Zabójcy | ||
+4 do mocy. |
+2 do mocy. +5 do przeznaczenia. Zestaw Zabójcy |
Bransoleta Wolnego Maga | Pierścień Żywiołów | ||
+2 do magii. Pozwala raz na walkę rzucić zaklęcie - Błyskawica. |
Pozwala raz na walkę rzucić zaklęcie - Przyzwanie Żywiołaka. Kuźnia Krwi |
Pierścień Chyżości | Rękawica Strażnika | ||
+10 do inicjatywy sojuszniczych stworzeń. Krasnoludzkie Dzieło |
+3 do obrażeń zadawanych przez bohatera na poziom. +2 do zdrowia sojuszniczych stworzeń. Zestaw Strażniczy |
Relikty
Magiczne Bransolety | Pierścień Nieskruszonego | ||
+4 do magii. Pozwala raz na walkę rzucić zaklęcie - Implozja. |
+6 do magii. Pozwala raz na walkę rzucić zaklęcie - Teleport. Zestaw Wielkiego Lisza |
Pierścień z Czaszką | Pierścień Przyspieszenia | ||
20% szans unieruchomienia stworzenia do jego następnej tury podczas ataku bohatera. |
+1 do ruchu sojuszniczych stworzeń. +5 do inicjatywy sojuszniczych stworzeń. Skarb Shantiri |
Rękawica Chana | Rękawice Cyklopów | ||
+4 do mocy. +1 do podstawowych Obrażeń sojuszniczych stworzeń. Zestaw Wodziwoja |
+8 do mocy. |