NIEUMARLI Nieumarli są odporni na truciznę, zaklęcia umysłu, strach oraz efekty związane z morale. Bardziej skuteczne przeciwko nim są zaklęcia Magii Światła, ale tylko te ofensywne, gdyż czary wspierające nie robią na nich wrażenia, z wyjątkiem tych leczniczych, które zamiast uzdrawiać, zadają nieumarłym obrażenia.
DRENAŻ ŻYCIA Wampiry piją krew swych ofiar, by regenerować własne zdrowie. Nie trzeba chyba dodawać, że ofiary te muszą być żywe.
|
Zdolności |
NIEUMARLI Nieumarli są odporni na truciznę, zaklęcia umysłu, strach oraz efekty związane z morale. Bardziej skuteczne przeciwko nim są zaklęcia Magii Światła, ale tylko te ofensywne, gdyż czary wspierające nie robią na nich wrażenia, z wyjątkiem tych leczniczych, które zamiast uzdrawiać, zadają nieumarłym obrażenia.
DRENAŻ ŻYCIA Wampiry piją krew swych ofiar, by regenerować własne zdrowie. Nie trzeba chyba dodawać, że ofiary te muszą być żywe.
CZUJNOŚĆ Wampiry są tak szybkie, że nigdy nie da się ich zaskoczyć.
|
Rosnąc w siłę, Lisze mogą zjednać sobie prawo do uścisku samej Pajęczej Bogini, w ramionach której umierają i rodzą się ponownie jako Akhkharu, albo inaczej "Wampiry". Istoty te nie muszą już jeść, pić, spać ani oddychać. Muszą za to regularnie żywić się ludzką krwią, by rozrzedzić płynący w ich żyłach jad, który w przeciwnym wypadku mógłby rozpuścić je od środka.
|
Opis |
Obdarzone doświadczeniem bojowym liczonym w setkach lat, Wampirzy Lordowie są największymi wojownikami Hereshu. Panują nad czasem i przestrzenią, co pozwala im przemierzać pole bitwy, niczym zmory i mgły. Żaden wróg nie może liczyć na to, że się im wymknie.
|