Artefakty noszone na stopach


Pomniejsze artefakty

Sandały Szybkiej Podróży
Legendarne Buty
+1 do maksymalnego ruchu bohatera. +5 do przeznaczenia.
Skarb Shantiri
Sandały Sędziego
Buty Strażnika
+1 do maksymalnego ruchu bohatera.
+1 do magii.
Zestaw Sędziego
+1 do maksymalnego ruchu bohatera.
+1 do obrony.
Zestaw Strażniczy
Buty Żywego Trupa
+1 do maksymalnego ruchu bohatera.
+5 do inicjatywy sojuszniczych stworzeń walczących wręcz.
Zestaw Wielkiego Lisza

Wielkie artefakty

Elfie Buty
Buty Leśnego
+1 do maksymalnego ruchu bohatera.
+10 do inicjatywy sojuszniczych stworzeń strzelających.
Kunszt Elfów
+2 do maksymalnego ruchu bohatera.
+5 do inicjatywy sojuszniczych stworzeń strzelających.
Zestaw Leśnego
Buty Odkrywcy Buty Przemieszczania
+4 do maksymalnego ruchu bohatera. +1 do ruchu sojuszniczych stworzeń korzystających z ukrycia.
Tylko Lochy.

Sandały Błogosławionego
+1 do mocy.
+1 do obrony.
+1 do magii.
+1 do ducha.
Zestaw Uświęcony

Relikty

Buty Zabójcy
Sandały Mnicha
+1 do podstawowych obrażeń sojuszniczych strzelców.
+10 do inicjatywy sojuszniczych stworzeń.
Zestaw Zabójcy
Koszt many dla zaklęć magii wody jest zmniejszony o 4.
+10 do inicjatywy sojuszniczych stworzeń.
Buty Wędrowca
Szpony Gryfa
+2 do maksymalnego ruchu bohatera.
500 sztuk złota dziennie.
Kunszt Elfów
+3 do maksymalnego ruchu bohatera.
+1 do ruchu sojuszniczych stworzeń.
Strój Bitewny Gryfa