Artefakty noszone na szyi


Pomniejsze artefakty

Amulet Zdrowia
Kryształowy Naszyjnik
+1 do zdrowia sojuszniczych stworzeń.
Kunszt Elfów
+2 do magii.
Amulet Maskowania
+1 do obrony.
Pozwala rzucić czar Całun Mgły raz na bitwę.
Zestaw Strażniczy

Wielkie artefakty

Urok Wodnego Elfa
Jedność Elratha
+5 do obrony. +5 do ducha.
Naszyjnik ze Smoczych Kłów
Amulet Jaguara
+4 do magii.
Błogosławieństwo Smoków
+4 do ataku.
Zestaw Wodziwoja
Zasłona Cienia Płonące Oko
+12 do magii dla zaklęć ciemności. +12 do magii dla zaklęć światła.
Kropla Snów Szmaragdowy Liść
+12 do magii dla zaklęć wody. +12 do magii dla zaklęć ziemi.
Szkarłatna Iskra Nieskazitelne Tchnienie
+12 do magii dla zaklęć ognia. +12 do magii dla zaklęć powietrza.
Amulet Nekromancji
Naszyjnik Witalności
Nekromancja wskrzesza dodatkowe 5% punktów życia.
Tylko Nekropolia
+2 do zdrowia sojuszniczych stworzeń.
Klepsydra Porządku Wisior Pierwotnego Szału
-10 do morale wrogich oddziałów.
Zestaw Wielkiego Lisza
+5 do obrony dla sojuszniczych stworzeń z Szałem Krwi.
Tylko Twierdza

Relikty

Smocze Serce
Fiolka Trucizny
+8 do magii.
Błogosławieństwo Smoków
-4 do zdrowia stworzeń wroga.
Zestaw Zabójcy
Naszyjnik Życiodajnej Krwi
Księżycowy Talizman
+4 do zdrowia sojuszniczych stworzeń.
Kuźnia Krwi
+4 do magii.
+10 do przeznaczenia.
Zestaw Sędziego
Naszyjnik Strumienia
Bohater zyskuje 1 punkt many za każde 2 punkty many wykorzystane przez przeciwnika.
Kuźnia Krwi