Artefakty noszone na dłoniach


Pomniejsze artefakty

Rękawice Leśnego
Rękawice Czarnego Strażnika
+2 do mocy.
Zestaw Leśnego
+2 do mocy.
Bransoleta Druida
Pierścień Zwinności
+1 do magii.
Pozwala raz na walkę rzucić zaklęcie - Regeneracja.
Kunszt Elfów
+5 do inicjatywy sojuszniczych stworzeń.
Kunszt Elfów
Pierścień Zaklinania
+1 do magii.
+20 do maksymalnej many.
Kuźnia Krwi

Wielkie artefakty

Rękawice Minotaura
Rękawica Zabójcy
+4 do mocy. +2 do mocy.
+5 do przeznaczenia.
Zestaw Zabójcy
Bransoleta Wolnego Maga
Pierścień Żywiołów
+2 do magii.
Pozwala raz na walkę rzucić zaklęcie - Błyskawica.
Pozwala raz na walkę rzucić zaklęcie - Przyzwanie Żywiołaka.
Kuźnia Krwi
Pierścień Chyżości Rękawica Strażnika
+10 do inicjatywy sojuszniczych stworzeń.
Krasnoludzkie Dzieło
+3 do obrażeń zadawanych przez bohatera na poziom.
+2 do zdrowia sojuszniczych stworzeń.
Zestaw Strażniczy

Relikty

Magiczne Bransolety
Pierścień Nieskruszonego
+4 do magii.
Pozwala raz na walkę rzucić zaklęcie - Implozja.
+6 do magii.
Pozwala raz na walkę rzucić zaklęcie - Teleport.
Zestaw Wielkiego Lisza
Pierścień z Czaszką
Pierścień Przyspieszenia
20% szans unieruchomienia stworzenia do jego następnej tury podczas ataku bohatera. +1 do ruchu sojuszniczych stworzeń.
+5 do inicjatywy sojuszniczych stworzeń.
Skarb Shantiri
Rękawica Chana
Rękawice Cyklopów
+4 do mocy.
+1 do podstawowych Obrażeń sojuszniczych stworzeń.
Zestaw Wodziwoja
+8 do mocy.