Artefakty noszone na ramionach


Pomniejsze artefakty

Kościane Naramienniki
Płaszcz Ochrony
+2 do obrony.
Zestaw Wodziwoja
+2 do obrony.
Krasnoludzkie Naramienniki
Naramienniki Strażnika
+5 do przywództwa.
Krasnoludzkie Dzieło
+5 do przywództwa.
Zestaw Strażniczy
Płaszcz Sędziego
Płaszcz Dyplomaty
+2 do magii.
Zestaw Sędziego
O 5% większa szansa na przyłączenie się neutralnej armii do bohatera.

Wielkie artefakty

Płaszcz Barbarzyńcy
Płaszcz Ciemności
Wszystkie sojusznicze stworzenia otrzymują 10% mniej obrażeń od magii. -1 do podstawowych obrażeń wrogich stworzeń strzelających.
Zestaw Zabójcy
Płaszcz Lisza
Płaszcz Sylanny
+5 do przeznaczenia
-5 do morale stworzeń wroga.
Zestaw Wielkiego Lisza
Wszystkie sojusznicze stworzenia odnoszą o 30% mniej obrażeń od magii ziemi.
Błogosławieństwo Smoków
Płaszcz Ylatha Płaszcz Shalassy
Wszystkie sojusznicze stworzenia odnoszą o 30% mniej obrażeń od magii powietrza.
Błogosławieństwo Smoków
Wszystkie sojusznicze stworzenia odnoszą o 30% mniej obrażeń od magii wody.
Błogosławieństwo Smoków
Płaszcz Arkatha Płaszcz Elratha
Wszystkie sojusznicze stworzenia odnoszą o 30% mniej obrażeń od magii ognia.
Błogosławieństwo Smoków
Wszystkie sojusznicze stworzenia odnoszą o 30% mniej obrażeń od magii światła.
Błogosławieństwo Smoków
Płaszcz Malassy
Wszystkie sojusznicze stworzenia odnoszą o 30% mniej obrażeń od magii ciemności.
Błogosławieństwo Smoków

Relikty

Opończa Gryfa
Płaszcz Umarlaka
+12 do magii dla zaklęć światła
+ 80 do maksymalnej many
Strój Bitewny Gryfa
-10 do morale stworzeń wroga.
Wszystkie efekty leczenia są dwa razy słabsze.
Płaszcz Ochrony
Naramienniki Ambasadora
+2 do obrony.
Wszystkie sojusznicze stworzenia otrzymują 15% mniej obrażeń od magii.
+10 do przywództwa.
O 10% większa szansa, że armie neutralne dołączą do bohatera.
Płaszcz Leśnego
+12 do magii dla zaklęć ziemii. Wszystkie sojusznicze stworzenia odnoszą o 30% mniej obrażeń od magii ziemi.
Zestaw Leśnego