Ofensywa | |
---|---|
Poziom Nowicjusza Zwiększa Atak bohatera o 2. |
|
Poziom Eksperta Zwiększa Atak bohatera o dodatkowe 2. |
|
Poziom Mistrza Zwiększa Atak bohatera o dodatkowe 2. |
|
Zdolności Nowicjusza | |
Celność +1 do podstawowych Obrażeń zadawanych przez sojusznicze stworzenia strzelające. |
|
Szał Bitewny +1 do podstawowych Obrażeń zadawanych przez sojusznicze stworzenia atakujące wręcz. |
|
Ojczyzna Zdolność Zarządcy: Wszyscy sojuszniczy bohaterowie w strefie wpływów zarządzanego miasta dostają +8 do Ataku. |
|
Zdolności Eksperta | |
Zabójca Olbrzymów Sojusznicze stworzenia podczas ataków i odwetów w wielkie oddziały dostają +6 do Ataku. |
|
Łucznictwo Wszystkie sojusznicze stworzenia strzelające otrzymują +3 do Ataku. |
|
Zdolność Mistrza | |
Mistrz Oskrzydlenia Premie do oskrzydlających ataków wszystkich sojuszniczych stworzeń zwiększają się o 25%. |
|
Zdolność Arcymistrza | |
Idealna Ofensywa Ilekrość sojusznicze stworzenie atakuje, jego Atak wzrasta do wartości Obrony atakowanego oddziału. |
Obrona | |
---|---|
Poziom Nowicjusza Zwiększa Obronę bohatera o 2. |
|
Poziom Eksperta Zwiększa Obronę bohatera o dodatkowe 2. |
|
Poziom Mistrza Zwiększa Obronę bohatera o dodatkowe 2. |
|
Zdolności Nowicjusza | |
Witalność +3 do punktów życia dla wszystkich sojuszniczych stworzeń podczas walki. |
|
Postawa Defensywna Jeśli w swojej turze, albo turze morale, sojusznicze stworzenie nie zaatakowało ani nie użyło zdolności, dostaje +6 do Obrony do końca tej tury. |
|
Obrońca Miasta Zdolność Zarządcy: Straż lokalna w zarządzanym mieście jest zwiększona o 60 oddziałów stworzeń podstawowych i o 20 oddziałów stworzeń elitarnych. |
|
Zdolności Eksperta | |
Uskok Sojusznicze stworzenia dostają +6 do Obrony przed atakami dystansowymi. |
|
Atak Prewencyjny Sojuszniczy oddział, który użył akcji obrony, do końca tej rundy bojowej wyprowadzi odwet przed uderzeniem atakującego go przeciwnika. |
|
Zdolność Mistrza | |
Rozeznanie Oskrzydlające ataki przeprowadzane w sojusznicze stworzenia są zmniejszone o 25%. |
|
Zdolność Arcymistrza | |
Idealna Obrona Ilekrość sojusznicze stworzenie jest atakowane, jego Obrona wzrasta do wartości Ataku wrogiego oddziału. |
Przywództwo | |
---|---|
Poziom Nowicjusza Zwiększa Morale bohatera o 5. |
|
Poziom Eksperta Zwiększa Morale bohatera o dodatkowe 5. |
|
Poziom Mistrza Zwiększa Morale bohatera o dodatkowe 5. |
|
Zdolności Nowicjusza | |
Taktyka Bohater może wystawiać stworzenia w pierwszych 3 rzędach przed rozpoczęciem walki. |
|
Stanowczość Morale sojuszniczego stworzenia nie może spaść poniżej 5. |
|
Patriota Zdolność Zarządcy: Wszyscy sojuszniczy bohaterowie w strefie wpływów zarządzanego miasta dostają +20 do Morale. |
|
Zdolności Eksperta | |
Przewaga Liczebna Bohater może wystawić do 9 oddziałów przed rozpoczęciem walki. |
|
Porywająca Mowa W pierwszych 3 rundach bojowych, wszystkie sojusznicze stworzenia mają Morale zwiększone o 10 i Inicjatywę zwiększoną o 5. |
|
Zdolność Mistrza | |
Dowodzenie Przykładem Kiedy bohater zaatakuje stworzenie wroga, wszystkie sojusznicze jednostki otrzymują +10 do Ataku, gdy w tej rundzie walki atakują tego samego wroga. |
|
Zdolność Arcymistrza | |
Wsparcie Na początku walki liczba sojuszniczych stworzeń zostaje zwiększona o 15%. Stworzenia dodane w ten sposób nie zostaną w armii po zakończeniu walki.. |
Okrzyki Bojowe | |
---|---|
Poziom Nowicjusza Bohater poznaje następujące okrzyki bojowe: Naprzód! oraz Trzymać pozycje!. |
|
Poziom Eksperta Bohater poznaje następujące okrzyki bojowe: Do Ataku! oraz Ognia!. |
|
Poziom Mistrza Bohater poznaje okrzyk bojowy: Baczność!. |
|
Zdolności Nowicjusza | |
Zmiażdżenie Okrzyk Naprzód! dodatkowo zwiększa obrażenia ataków oskrzydlających o 25%. |
|
Świadomość Okrzyk Trzymać Pozycje! dodatkowo zwiększa Obronę oddziałów walczących wręcz o 2, a ich Atak o 8. |
|
Oportunizm Ilekroć bohater wydaje z siebie okrzyk bojowy, kolejne stworzenie sojusznicze otrzymuje +25 do Szczęścia do końca rundy bojowej. Jeśli inne stworzenie sojusznicze staje się aktywne wcześniej ze względu na zmianę Inicjatywy, nie dostaje się pod wpływ tej zdolności. |
|
Zdolności Eksperta | |
Rzeź Okrzyk Do Ataku! dodatkowo zwiększa o 15 Atak wręcz przeciwko oddziałom, które nie wyprowadzą odwetu. |
|
Złośliwy Strzał Okrzyk Ognia! dodatkowo zwiększa premię o 2 i umożliwia oskrzydlający atak z dystansu. |
|
Zdolność Mistrza | |
Wsparcie Ogniowe Okrzyk Baczność! dodatkowo zwiększa premie do Obrony i Ataku o 1, a także sprawia, że jednostka wojenna strzeli, jeśli sojuszniczy oddział zostanie zaatakowany i wyprowadzi odwet. |
|
Zdolność Arcymistrza | |
Wodziwoj Okrzyki bojowe trwają teraz przez 2 rundy bojowe. |
Sztuka Wojenna | |
---|---|
Poziom Nowicjusza Jednostki wojenne bohatera są na 2 poziomie. |
|
Poziom Eksperta Jednostki wojenne bohatera są na 3 poziomie. |
|
Poziom Mistrza Jednostki wojenne bohatera są na 4 poziomie. |
|
Zdolności Nowicjusza | |
Artyleria Bohater może kontrolować swoje ofensywne i wspierające jednostki wojenne. |
|
Zwiększona Wytrzymałość Jednostki wojenne bohatera mają 2 razy więcej punktów życia. |
|
Błyskawiczna Dyslokacja Jednostki wojenne bohatera mają Inicjatywę zwiększoną o 20. |
|
Zdolności Eksperta | |
Obrona Miasta Zdolność Zarządcy: Wieże zarządzanego miasta strzelają trzy razy do obranego celu. |
|
Wojna Oblężnicza Bohater może kontrolować swoją jednostkę oblężniczą (katapultę) i oddać nią 2 strzały. |
|
Zdolność Mistrza | |
Ogień Zaporowy Ofensywna jednostka wojenna bohatera strzela trzy razy do obranego celu. |
|
Zdolność Arcymistrza | |
Perfekcyjna Sztuka Wojenna Jednostki wojenne bohatera są na najwyższym, 5 poziomie. |
Eksploracja | |
---|---|
Poziom Nowicjusza Zwiększa Ruch bohatera o 1. |
|
Poziom Eksperta Zwiększa Ruch bohatera dodatkowo o 1. |
|
Poziom Mistrza Zwiększa Ruch bohatera dodatkowo o 1. |
|
Zdolności Nowicjusza | |
Szybkonogi Bohater nie traci Ruchu za zbieranie zasobów, ani wchodzenie do obiektów na mapie przygody. |
|
Nawigacja Bohater traci 50% Ruchu mniej kiedy płynie statkiem. |
|
Rodzinne Strony Zdolność Zarządcy: Wszyscy sojuszniczy bohaterowie w strefie wpływów zarządzanego miasta poruszają się 10% szybciej. |
|
Zdolności Eksperta | |
Zwiad Zasięg zwiadu bohatera jest zwiększony o 2. Bohater widzi dokładną liczebność stworzeń w armiach i premie wrogich bohaterów, jeśli znajdują się oni w zasięgu zwiadu. |
|
Znajdowanie Drogi Zmniejsza karę za poruszanie się w trudnym terenie o 50%. |
|
Zdolność Mistrza | |
Wędrowiec Bohater otrzymuje podwojoną wartość premii tymczasowych z odwiedzanych obiektów na mapie przygody. |
|
Zdolność Arcymistrza | |
Znany Teren Bohater jest szybszy o 10% we wszystkich sojuszniczych strefach kontroli miast i fortów, poruszając się po lądzie. |
Dyplomacja | |
---|---|
Poziom Nowicjusza Zwiększa szansę na dołączenie się do bohatera neutralnych armii o 15%. |
|
Poziom Eksperta Zwiększa szansę na dołączenie się do bohatera neutralnych armii o dodatkowe 15%. |
|
Poziom Mistrza Zwiększa szansę na dołączenie się do bohatera neutralnych armii o dodatkowe 15%. |
|
Zdolności Nowicjusza | |
Konieczny Sojusz Stworzenia z różnych frakcji w armii bohatera dostają +5 do Morale, zamiast kary -10. |
|
Amnestia Kapitulacja jest teraz darmowa. |
|
Srebrne Usta Zmniejsza o 50% koszt złota przy rekrutowaniu stworzeń z Magicznej Menażerii i Strumienia Żywiołów. |
|
Zdolności Eksperta | |
Immunitet Dyplomatyczny Bohater dostaje +5 do Obrony kiedy znajduje się poza sojuszniczymi strefami kontroli. |
|
Złote Usta Zmniejsza o 75% koszt złota, jakiego wymagają neutralne stworzenia, które chcą się dołączyć do bohatera. |
|
Zdolność Mistrza | |
Ochotnicy Zdolność Zarządcy: Tygodniowy przyrost podstawowych stworzeń w zarządzanym mieście wzrasta o 25%. |
|
Zdolność Arcymistrza | |
Suzeren Zdolność Zarządcy: Bohater wspiera twoje wszystkie miasta swoimi premiami zarządcy. Każda z tych premii może być zastosowana tylko raz na miasto. |