Wzór Cnót | |
---|---|
Poziom Nowicjusza Bohater zdobywa o 10% więcej doświadczenia. |
|
Poziom Eksperta Bohater zdobywa dodatkowe 10% doświadczenia więcej. |
|
Poziom Mistrza Bohater zdobywa dodatkowe 10% doświadczenia więcej. |
|
Zdolności Nowicjusza | |
Smocza Krew +2 do Magii oraz +2 do Ducha bohatera. |
|
Wojownik +2 do Ataku oraz +2 do Obrony bohatera. |
|
Oświecony Przywódca Zdolność Zarządcy: Wszyscy sojuszniczy boharerowie w obrębie miasta orzymują 20% więcej punktów doświadczenia. |
|
Zdolności Eksperta | |
Uczony +30% do maksymalnej Many bohatera. |
|
Mistyczne Przeczucie +5 do Wiedzy Tajemnej bohatera. Bohater ma 75% szansy poznania czaru rzuconego w walce przez wrogiego bohatera (musi nadal spełniać wymagania Wiedzy Tajemnej dla danego poziomu czaru). |
|
Zdolność Mistrza | |
Mentor W chwili spotkania, zwiększa poziom punktów doświadczenia drugiego sojuszniczego bohatera do 15% punków doświadczenia bohatera z tą umiejętnością i uczy go wszystkich znanych zaklęć, o ile drugi bohater spełnia wymagania Wiedzy Tajemnej. |
|
Zdolność Arcymistrza | |
Mistrzostwo Magii Zaklęcia, w których bohater ma rangę co najmniej Nowicjusza, rzucane są na poziomie Mistrza. Nie ma wpływu na zaklęcia o randze podniesionej przez Metamagię. |
Ekonomia | |
---|---|
Poziom Nowicjusza Bohater dostarcza 150 złota dziennie. |
|
Poziom Eksperta Bohater dostarcza dodatkowe 150 złota dziennie. |
|
Poziom Mistrza Bohater dostarcza dodatkowe 150 złota dziennie. |
|
Zdolności Nowicjusza | |
Architekt Zdolność Zarządcy: Koszt złota dla budynków w zarządzanym mieście jest o 10% mniejszy. |
|
Starosta Zdolność Zarządcy : Produkcja w tartakach i złożach miedzi w obszarze wpływów zarządzanego miasta jest zwiększona o 1. |
|
Kupiec Bohater zmniejsza kurs wymiany surowców tak jakbyś miał 1 dodatkowe Targowisko. |
|
Zdolności Eksperta | |
Alchemik Bohater dostarcza losowo 1 rzadki surowiec dziennie (Kryształ Smoczej Krwi, Gwiezdne Srebro, Cieniostal i Smoczą Stal). |
|
Urbanista Zdolność Zarządcy: W zarządzanym mieście można wybudować dwa budynki na dzień. |
|
Zdolność Mistrza | |
Werbownik Zdolność Zarządcy: Rekrutowanie stworzeń w zarządzanym mieście kosztuje 15% złota mniej. |
|
Zdolność Arcymistrza | |
Majątek Wszystkie miasta dostarczają dziennie 15% złota więcej. |
Przeznaczenie | |
---|---|
Poziom Nowicjusza Zwiększa Przeznaczenie bohatera o 5. |
|
Poziom Eksperta Zwiększa Przeznaczenie bohatera o dodatkowe 5. |
|
Poziom Mistrza Zwiększa Przeznaczenie bohatera o dodatkowe 5. |
|
Zdolności Nowicjusza | |
Szczęście Podróżnika Bohater dostaje losową tymczasową premię na początku tygodnia. |
|
Tropiciel Skarbów Skrzynie ze skarbami zebrane przez bohatera dają mu 50% złota więcej. |
|
Święta Ziemia Zdolność Zarządcy: Wszyscy sojuszniczy bohaterowie w strefie wpływów zarządzanego miasta dostają +20 do Przeznaczenia. |
|
Zdolności Eksperta | |
Magia Chaosu Bohater dostaje szansę na zadanie obrażeń zwiększonych o 50% podczas rzucania zaklęć ofensywnych. Umiejętność Zabójczego Ataku sprawia, że obrażenia są zwiększone o 75%. |
|
Idealne Uderzenie Wrogie stworzenia nie mogą przeprowadzić odwetu przeciwko krytycznemu atakowi sojuszniczego oddziału. |
|
Zdolność Mistrza | |
Zabójczy Atak Krytyczne ataki sojuszniczych stworzeń zadają teraz 200% obrażeń zamiast 150%. |
|
Zdolność Arcymistrza | |
Kapryśna Magia Zaklęcia przeciwnika i magiczne zdolności jego oddziałów mają 50% szans, żeby się nie powieść. |