Obrażenia Fizyczne69 - 92 
Ta jednostka zajmuje 4 pola.Duża jednostka
KONSTRUKT Stworzenie jest odporne na truciznę, oślepienie, efekty umysłowe i morale. Nie można go wyleczyć ani wskrzesić.
ABSORPCJA MAGII Wszystkie obrażenia magiczne otrzymane od zaklęć dodają obrażenia od Magii Pierwotnej do następnego ataku stworzenia. Limit dodatkowych uszkodzeń to maksymalne obrażenia jakie może zadać ten oddział.
|
20 |
Atak |
20 |
Obrażenia Pierwotne69 - 92 
Ta jednostka zajmuje 4 pola.Duża jednostka
KONSTRUKT Stworzenie jest odporne na truciznę, oślepienie, efekty umysłowe i morale. Nie można go wyleczyć ani wskrzesić.
ABSORPCJA MAGII Wszystkie obrażenia magiczne otrzymane od zaklęć dodają obrażenia od Magii Pierwotnej do następnego ataku stworzenia. Limit dodatkowych uszkodzeń to maksymalne obrażenia jakie może zadać ten oddział.
|
Pierwsi Tytani zostali stworzeni w Pradawnych Czasach przez lud Shantiri w charakterze ogromnych rzeźb, wybudowanych z cennych minerałów i metali, wśród których najważniejsze było gwiezdne srebro. Czarodzieje od dawna starają się odtworzyć te gigantyczne i skomplikowane Konstrukty: w wyniku ich pierwszych prób powstały Kolosy, nie tak potężne jak dawne Tytany, ale i tak robią wrażenie.
|
Opis |
Garstka Tytanów Shantiri, które przetrwały do dzisiejszych czasów, stanowi niemalże obiekt kultu. Tytany są chronione i badane przez Czarodziejów, którzy tworzą na ich wzór zbliżone obiekty, wciąż nad wyraz potężne podczas bitew. Ich rozmiar i waga pozwala na wdeptywanie wrogów w ziemię, a potężne pięści potrafią również wyrzucać z siebie zabójcze promienie pierwotnej magii.
|