Wprawdzie mieliśmy już okazję rzucić okiem na to, jak prezentuje się Loch od środka, to jednak dopiero od dziś znamy rozkład i funkcje jego budynków.
Poza siedliskami stworzeń, znajdziemy tam także kilka unikatowych budowli:
- Znak Malassy] - zapewnia 5000 sztuk złota dziennie oraz dodatkowe premie;
- Portal Miejski] - pozwala przenosić się bohaterom do miasta, w którym został wybudowany;
- Gildia Szpiegów] - umożliwia wysłanie misji mającej na celu splądrowanie kopalni innego gracza;
- Sale Intrygi] - umożliwiają wysłanie misji mającej na celu sabotowanie siedlisko wskazanego gracza i obniżyć o połowę przyrost stworzeń w tym siedlisku;
- Tygiel Jadu Duszy] - jeśli bitwa toczy się w obszarze kontroli miasta, zatruwa wszystkie wrogie jedostki;
Loch - wygląd miasta
O ile to miasto podoba mi się najbardziej z dotychczasowych(pomijam fakt zbyt wiele różowego) to potwierdza ono mają tezę o braku wyobraźni/pomysłu lub czasu twórców.....Spora część widoku miasta jest zupełnie nie wykorzystana, co powoduje że widok miasta podobnie jak w zamku ludzi, magów czy elfów jest płaski, brakuje mu głębszej perspektywy. Jak widać h3 nadal zostawia daleko w tyle kolejne części, po prostu patrzymy na miasto w oddali, a nie jak w H3 gdzie widok rzeczywiście był jakbyśmy stali niemal w środku miasta.
Zaloguj się aby skomentować nowinę!