W dniu dzisiejszym Ubisoft zdradził nam jak będzie wyglądać rozwój miast w H7. Frakcje będą mieć dużo wspólnych struktur, ale pojawi się wiele unikalnych budowli, a rozbudowa będzie przebiegać inaczej w każdym mieście.
Przykładowo Akademia uzyska dostęp do Gildii Magów wcześniej niż inni, Przystań będzie mogła poszczycić się najsilniejszymi murami obronnymi, a Twierdza jest wyspecjalizowana w siedliskach.
Ceny także będą się różnić zależnie od frakcji, zwłaszcza w przypadku bardziej zaawansowanych struktur zależnych od rzadkich zasobów, na które zapotrzebowanie także zależy od rodzaju miasta. Przykładowo Sylwan do rozbudowy potrzebuje najbardziej gwiezdnej stali, a Twierdza drewna.
Sposób rozbudowy miasta przypomina ten znany z H5. Duży nacisk położono na poziom miasta. Przykładowo, by wybudować Gildię Magów oprócz odpowiednich surowców potrzebne jest także osiągnięcie danego stopnia rozbudowy. Z H6 zapożyczono system wyboru spomiędzy dwóch wykluczających się struktur. Jednak nie otrzymamy możliwości przekonwertowania zamku znanej z tej części. Sposób rozbudowy kapitolu pozostanie bez zmian.
Na koniec chcielibyśmy zaprosić na prezentację dema i czat z twórcami.
Nikt jeszcze się nie wypowiedział. Napisz pierwszy komentarz!