Twierdza

Drzewko rozwoju i budowle



Ratusz

Rada Osady
Koszt: ---
Wymagania: ---
Daje możliwość budowania nowych obiektów w tym mieście.
Daje 500 sztuk złota dziennie.
Rada Miasta
Koszt: 2 000
Wymagania: Rada osady, 3. poziom miasta
Zwiększa dzienny przychód do 1 000 sztuk złota dziennie.
Ratusz
Koszt: 5 000 5 5
Wymagania: Rada miasta, 9. poziom miasta
Zwiększa dzienny przychód do 2 000 sztuk złota dziennie.
Kapitol
Koszt: 10 000 5 5
Wymagania: Ratusz, 15. poziom miasta
Zwiększa dzienny przychód do 4 000 sztuk złota dziennie. Możesz posiadać tylko jeden Kapitol.

Fortyfikacje

Umocnienia poziom 1
Koszt: 800 10 15
Wymagania: Kowal, 3. poziom miasta
Otacza miasto murami i bramami, wykorzystywanymi podczas oblężeń oraz dodaje strażą lokalną w postaci Siepaczy i Gnolli.
Umocnienia poziom 1
Koszt: 800 5 5
Wymagania: Umocnienia poziom 1, 6. poziom miasta
Zwiększa liczbę punktów wytrzymałości murów i bramy podczas oblężeń. Dodaje do straży lokalnej Centaury i Wiwerny Piaskowe. Zwiększa liczbę i przyrost stworzeń w lokalnej straży.
Umocnienia poziom 3
Koszt: 800 5 5
Wymagania: Umocnienia poziom 2, 15. poziom miasta
Zwiększa liczbę punktów wytrzymałości murów i bramy podczas oblężeń. Zwiększa liczbę i przyrost stworzeń w lokalnej straży.

Infrastruktura i budynki specjalne

Aula Bohaterów
Koszt: 500 5
Wymagania: ---
Umożliwia rekrutację nowych i pokonanych bohaterów.
Targowisko
Koszt: 500
Wymagania: ---
Pozwala na handel surowcami.
Dom Sennych Majaków
Koszt: 1 000 5
Wymagania: Koszary Orków, 9. poziom miasta
Produkcja jednostki specjalnej. Pozwala na kupowanie Kroczących w Snach.
Tygiel Magii Krwi
Koszt: 500
Wymagania: Umocnienia - poziom 2, 6. poziom miasta
-3 do Magii wszystkich wrogich bohaterów w strefie wpływów tego miasta.
Wyklucza zbudowanie: Fosa.
Fosa
Koszt: 500 2
Wymagania: Umocnienia poziom 1, 6. poziom miasta
Daje miastu fosę na czas oblężeń.
Wyklucza zbudowanie: Tygiel Magii Krwi.
Portal Miejski
Koszt: 500 2 2 2
Wymagania: Gildia Magii - poziom 1, 6. poziom miasta
Wszyscy bohaterowie odwiedzający miasto otrzymują zaklęcie Szybki Powrót. Pozwala ono bohaterom, którzy posiadają to zaklęcie na powrót do tego miasta, jeśli jest najbliższym dostępnym miastem.
Totem Ojca Niebo
Koszt: 500 5
Wymagania: ---
+2 do Krwawego Szału dla twoich bohaterów Twierdzy w strefie wpływów tego miasta.
Dom Opowieści
Koszt: 1 000 5
Wymagania: Targowisko, 3. poziom miasta
+15% szans na powodzenie podczas negocjacji z armiami neutralnymi w strefie wpływów tego miasta.
Wyklucza zbudowanie: Gildia Złodziei.
Gildia Złodziei
Koszt: 500 5
Wymagania: Targowisko, 3. poziom miasta
Daje możliwość kupowania informacji o twoich przeciwnikach.
Wyklucza zbudowanie: Dom Opowieści.
Ołtarz Złamanych Mieczy
Koszt: 500 5
Wymagania: Totem Ojca Niebo, 3. poziom miasta
Stworzenia odwiedzającego to miejsce bohatera dostają +1 do ruchu i +5 do ataku na 3 kolejne walki.
Wyklucza zbudowanie: Mądrość Matki Ziemi.
Mądrość Matki Ziemi
Koszt: 500 5
Wymagania: Totem Ojca Niebo, 3. poziom miasta
+10% do punktów doświadczenia za zwycięskie walki dla twoich bohaterów w strefie wpływów tego miasta.
Wyklucza zbudowanie: Ołtarz Złamanych Mieczy.
Totemy Nieba i Ziemi
Koszt: 300 2 2
Wymagania: Dom Sennych Majaków, Umocnienia poziom 2, 9. poziom miasta
Podczas oblężeń miasto dysponuje 2 wieżami.
Siedziba Najeźdźców
Koszt: 2 500 5 5
Wymagania: Ołtarz Złamanych Mieczy / Mądrość Matki Ziemi, 9. poziom miasta
Daje 250 sztuk złota za każdą wygraną walkę.
Bożek Płodności
Koszt: 5 000 5 5 2 2 2 2
Wymagania: Totemy Nieba i Ziemi, 12. poziom miasta
Pozwala co tydzień wybrać jedno miejskie siedlisko, które natychmiast dostarczy swój tygodniowy przyrost stworzeń.
Głęboka Kopalnia
Koszt: 2 000 5
Wymagania: Skała Wiwern, 9. poziom miasta
Daje 1 sztukę Cieniostali dziennie.
Rankor Ojca Niebo
Koszt: 4 000 5 5 5 5 5 5
Wymagania: 15. poziom miasta
Daje 5000 sztuk złota dziennie i zwiększa przyrost w tym mieście o 50%. Żądza Krwi ma od początku 4 punkty więcej.

Gildia Magii

Gildia Magii - poziom 1
Koszt: 1 000 5 5
Wymagania: 3. poziom miasta
Daje temu miastu 5 losowych zaklęć poziomu 1. Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełniają wymagania.
Gildia Magii - poziom 2
Koszt:Koszt: 1 000 5 5 1 1 1 1
Wymagania: Gildia Magii - poziom 1, 6. poziom miasta
Daje temu miastu 4 losowe zaklęcia poziomu 2. Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełniają wymagania.
Gildia Magii - poziom 3
Koszt:Koszt: 1 000 5 5 3 3 3 3
Wymagania: Gildia Magii - poziom 2, 9. poziom miasta
Daje temu miastu 3 losowe zaklęcia poziomu 3. Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełniają wymagania.
Gildia Magii - poziom 4
Koszt:Koszt: 1 000 5 5 5 5 5 5
Wymagania: Gildia Magii - poziom 3, 15. poziom miasta
Daje temu miastu 1 losowe zaklęcie poziomu 4. Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełniają wymagania.

Siedliska

Siedliska Gnolli
Koszt: 600 5
Wymagania: ---
Podstawowe siedlisko. Umożliwia werbowanie 24 Gnolli na tydzień.
Chata Łowiecka Gnolli
Koszt: 800
Wymagania: Siedliska Gnolli
Ulepszenie podstawowego siedliska. Umożliwia werbowanie i ulepszanie Gnolli do Gnolli Łowców.
Gniazda Harpii
Koszt: 500
Wymagania: ---
Podstawowe siedlisko. Umożliwia werbowanie 20 Harpii na tydzień.
Grzęda Furii
Koszt: 700 2
Wymagania: Gniazda Harpii
Ulepszenie podstawowego siedliska. Umożliwia werbowanie i ulepszanie Harpii do Furii.
Namiot Wojskowy
Koszt: 800
Wymagania: 3. poziom miasta
Podstawowe siedlisko. Umożliwia werbowanie 12 Siepaczy na tydzień.
Pawilon Wojskowy
Koszt: 1 100 5
Wymagania: Namiot Wojskowy
Ulepszenie podstawowego siedliska. Umożliwia werbowanie i ulepszanie Siepaczy do Miażdżycieli.
Obozowisko Centaurów
Koszt: 4 000 5
Wymagania: 6. poziom miasta
Elitarne siedlisko. Umożliwia werbowanie 8 Centaurów tygodniowo.
Posterunek Centaurów
Koszt: 6 000 5 5
Wymagania: Obozowisko Centaurów
Ulepszenie elitarnego siedliska. Umożliwia werbowanie i ulepszanie Centaurów do Centaurów Łupieżców.
Skała Wiwern
Koszt: 3 500 10 5
Wymagania: 9. poziom miasta
Elitarne siedlisko. Umożliwia werbowanie 7 Wiwern Piaskowych na tydzień.
Gniazdo Wiwern
Koszt: 5 000 10
Wymagania: Skała Wiwern
Ulepszenie elitarnego siedliska. Umożliwia werbowanie i ulepszanie Wiwern Piaskowych do Jadowitych Wiwern.
Jaskinia Bazyliszków
Koszt: 7 000 5 10 5
Wymagania: 12. poziom miasta
Elitarne siedlisko. Umożliwia werbowanie 2 Bazyliszkowych Jeźdźców na tydzień.
Bazyliszkowa Ziemia Niczyja
Koszt: 9 000 5 5 5
Wymagania: Jaskinia Bazyliszków
Ulepszenie elitarnego siedliska. Umożliwia werbowanie i ulepszanie Bazyliszkowych Jeźdźców do Bazyliszkowych Lansjerów.
Kopiec Cyklopów
Koszt: 12 000 5 15 5
Wymagania: Dom Sennych Majaków, Wylęgarnia Wiwern / Kamienne Słupy, 15. poziom miasta
Legendarne siedlisko. Umożliwia werbowanie 1 Cyklopa na tydzień.
Wyklucza zbudowanie: Otchłań Behemotów.
Słup Szału
Koszt: 15 000 10 10
Wymagania: Kopiec cyklopów
Ulepszenie legendarnego siedliska. Umożliwia werbowanie i ulepszanie Cyklopów do Oszalałych Cyklopów.
Otchłań Behemotów
Koszt: 12 000 15 5 5
Wymagania: Dom Sennych Majaków, Wylęgarnia Wiwern / Kamienne Słupy, 15. poziom miasta
Legendarne siedlisko. Umożliwia werbowanie 1 Behemota na tydzień.
Wyklucza zbudowanie: Kopiec Cyklopów.
Szczelina Behemotów
Koszt: 15 000 10 10
Wymagania: Otchłań Behemotów
Ulepszenie legendarnego siedliska. Umożliwia werbowanie i ulepszanie Behemotów do Starożytnych Behemotów.

Budynki zwiększające przyrost

Obozowisko Gnolli
Koszt: 600 5
Wymagania: Siedliska Gnolli, 3. poziom miasta
Ulepszenie podstawowego siedliska. +24 Gnolle lub Gnolli Łowców na tydzień.
Wyklucza zbudowanie: Kolonie Harpii.
Kolonie Harpii
Koszt: 500 5
Wymagania: Gniazda Harpii, 3. poziom miasta
Ulepszenie podstawowego siedliska. +20 Harpii lub Furii na tydzień.
Wyklucza zbudowanie: Obozowisko Gnolli.
Koszary Orków
Koszt: 800 5 5
Wymagania: Namiot Wojskowy, 6. poziom miasta
Ulepszenie podstawowego siedliska. +12 Siepaczy lub Miażdżycieli na tydzień.
Chata Centaurów
Koszt: 4 000 5
Wymagania: Obozowisko Centaurów, 6. poziom miasta
Ulepszenie podstawowego siedliska. +8 Centaurów lub Centaurów Łupieżców na tydzień.
Wylęgarnia Wiwern
Koszt: 3 500 10 5
Wymagania: Skała Wiwern, 12. poziom miasta
Ulepszenie elitarnego siedliska. +7 Wiwern Piaskowych i Jadowitych Wiwern na tydzień.
Wyklucza zbudowanie: Kamienne Słupy.
Kamienne Słupy
Koszt: 7 000 10 5
Wymagania: Jaskinia Bazyliszków, 12. poziom miasta
Ulepszenie elitarnego siedliska. +2 Bazyliszkowych Jeźdźców lub Bazyliszkowych Lansjerów na tydzień.
Wyklucza zbudowanie: Wylęgarnia Wiwern.