Drzewko rozwoju i budowle
Ratusz
![]() |
Rada Osady |
|---|---|
| Koszt: --- | |
| Wymagania: --- | |
|
Daje możliwość budowania nowych obiektów w tym mieście. Daje 500 sztuk |
![]() |
Rada Miasta |
|---|---|
|
Koszt: 2 000 |
|
| Wymagania: Rada osady, 3. poziom miasta | |
|
Zwiększa dzienny przychód do 1 000 sztuk |
![]() |
Ratusz |
|---|---|
|
Koszt: 5 000 |
|
| Wymagania: Rada miasta, 9. poziom miasta | |
|
Zwiększa dzienny przychód do 2 000 sztuk |
![]() |
Kapitol |
|---|---|
|
Koszt: 10 000 |
|
| Wymagania: Ratusz, 15. poziom miasta | |
|
Zwiększa dzienny przychód do 4 000 sztuk |
Fortyfikacje
![]() |
Umocnienia poziom 1 |
|---|---|
|
Koszt: 800 |
|
| Wymagania: Kowal, 3. poziom miasta | |
| Otacza miasto murami i bramami, wykorzystywanymi podczas oblężeń oraz dodaje strażą lokalną w postaci Gwardzistów i Kuszników. |
![]() |
Umocnienia poziom 1 |
|---|---|
|
Koszt: 800 |
|
| Wymagania: Umocnienia poziom 1, 6. poziom miasta | |
| Zwiększa liczbę punktów wytrzymałości murów i bramy podczas oblężeń. Dodaje do straży lokalnej Strażników i Kapelanów. Zwiększa liczbę i przyrost stworzeń w lokalnej straży. |
![]() |
Umocnienia poziom 3 |
|---|---|
|
Koszt: 800 |
|
| Wymagania: Umocnienia poziom 2, 15. poziom miasta | |
| Zwiększa liczbę punktów wytrzymałości murów i bramy podczas oblężeń. Zwiększa liczbę i przyrost stworzeń w lokalnej straży. |
Infrastruktura i budynki specjalne
![]() |
Aula Bohaterów |
|---|---|
|
Koszt: 500 |
|
| Wymagania: --- | |
| Umożliwia rekrutację nowych i pokonanych bohaterów. |
![]() |
Targowisko |
|---|---|
|
Koszt: 500 |
|
| Wymagania: --- | |
| Pozwala na handel surowcami. |
![]() |
Kowal |
|---|---|
|
Koszt: 500 |
|
| Wymagania: --- | |
| Produkcja jednostki specjalnej. Pozwala na kupowanie Balist Przystani. |
![]() |
Konwent Elratha |
|---|---|
|
Koszt:
500 |
|
| Wymagania: Gildia Magii - poziom 1, 3. poziom miasta | |
| Produkcja jednostki specjalnej. Pozwala na kupowanie Sióstr Uzdrowicielek. |
![]() |
Zbiornik z Surowcami |
|---|---|
|
Koszt:
3 000 |
|
| Wymagania: Targowisko, 6. poziom miasta | |
|
Codziennie daje losowo 1 z surowców: Wyklucza zbudowanie: Fosa. |
|
![]() |
Fosa |
|
Koszt:
400 |
|
| Wymagania: Umocnienia poziom 1, 6. poziom miasta | |
|
Daje miastu fosę na czas oblężeń. Wyklucza zbudowanie: Zbiornik z Surowcami. |
![]() |
Portal Miejski |
|---|---|
|
Koszt:
500 |
|
| Wymagania: Gildia Magii - poziom 1, 6. poziom miasta | |
| Wszyscy bohaterowie odwiedzający miasto otrzymują zaklęcie Szybki Powrót. Pozwala ono bohaterom, którzy posiadają to zaklęcie na powrót do tego miasta, jeśli jest najbliższym dostępnym miastem. |
![]() |
Legendarna Wieża Strażnicza |
|---|---|
|
Koszt:
1 000 |
|
| Wymagania: Umocnienia poziom 1, 9. poziom miasta | |
| Zwiększa pojemność straży lokalnej. Jeśli w mieście znajduje się siedlisko legendarne, straż lokalna zostanie codziennie wzmocniona jednym pochodzącym z tego schronienia legendarnym stworzeniem aż do maksymalnej liczby 5 takich stworzeń. |
![]() |
Gildia Złodziei |
|---|---|
|
Koszt:
500 |
|
| Wymagania: 12. poziom miasta | |
|
Daje możliwość kupowania informacji o twoich przeciwnikach. Wyklucza zbudowanie: Szkoła Puszkarzy. |
|
![]() |
Szkoła Puszkarzy |
|
Koszt:
400 |
|
| Wymagania: Umocnienia poziom 2, 12. poziom miasta | |
|
Podczas oblężeń miasto dysponuje 2 wieżami. Wyklucza zbudowanie: Gildia Złodziei. |
![]() |
Stajnie Konnicy |
|---|---|
|
Koszt:
1 000 |
|
| Wymagania: 3. poziom miasta | |
| %stat1 do %stat1.icon Ruchu do końca tygodnia. |
![]() |
Chór Wiernych |
|---|---|
|
Koszt:
500 |
|
| Wymagania: 3. poziom miasta | |
|
W aktualnej strefie wpływu, bohater rzuca zaklęcia Magii Światła z poziomu wyższego o jeden. Wyklucza zbudowanie: Ambasada. |
|
![]() |
Ambasada |
|
Koszt:
1 000 |
|
| Wymagania: 3. poziom miasta | |
|
+15% szans na powodzenie podczas negocjacji z armiami neutralnymi w strefie wpływów tego miasta. Wyklucza zbudowanie: Chór Wiernych. |
![]() |
Laboratorium Alchemika |
|---|---|
|
Koszt:
3 000 |
|
| Wymagania: Gildia Magii - poziom 2, 12. poziom miasta | |
|
Daje 1 sztukę |
![]() |
Nieskończona Łaska Elratha |
|---|---|
|
Koszt:
4 000 |
|
| Wymagania: 15. poziom miasta | |
|
Daje 5000 sztuk |
Gildia Magii
![]() |
Gildia Magii - poziom 1 |
|---|---|
|
Koszt:
1 000 |
|
| Wymagania: 3. poziom miasta | |
| Daje temu miastu 5 losowych zaklęć poziomu 1. Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełniają wymagania. |
![]() |
Gildia Magii - poziom 2 |
|---|---|
|
Koszt:Koszt:
1 000 |
|
| Wymagania: Gildia Magii - poziom 1, 6. poziom miasta | |
| Daje temu miastu 4 losowe zaklęcia poziomu 2. Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełniają wymagania. |
![]() |
Gildia Magii - poziom 3 |
|---|---|
|
Koszt:Koszt:
1 000 |
|
| Wymagania: Gildia Magii - poziom 2, 9. poziom miasta | |
| Daje temu miastu 3 losowe zaklęcia poziomu 3. Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełniają wymagania. |
![]() |
Gildia Magii - poziom 4 |
|---|---|
|
Koszt:Koszt:
1 000 |
|
| Wymagania: Gildia Magii - poziom 3, 15. poziom miasta | |
| Daje temu miastu 1 losowe zaklęcie poziomu 4. Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełniają wymagania. |
Siedliska
![]() |
Koszary |
|---|---|
|
Koszt: 800 |
|
| Wymagania: --- | |
| Podstawowe siedlisko. Umożliwia werbowanie 21 Gwardzistów na tydzień. | |
![]() |
Garnizon |
|
Koszt: 1 400 |
|
| Wymagania: Koszary | |
| Ulepszenie podstawowego siedliska. Umożliwia werbowanie i ulepszanie Gwardzistów do Legionistów. |
![]() |
Wieża Kusznicza |
|---|---|
|
Koszt: 1 000 |
|
| Wymagania: --- | |
| Podstawowe siedlisko. Umożliwia werbowanie 20 Kuszników na tydzień. | |
![]() |
Wieża Strzelców Wyborowych |
|
Koszt: 1 500 |
|
| Wymagania: Wieża Kuszników | |
| Ulepszenie podstawowego siedliska. Umożliwia werbowanie i ulepszanie Kuszników do Strzelców Wyborowych. |
![]() |
Leże Bestii |
|---|---|
|
Koszt: 1 000 |
|
| Wymagania: 3. poziom miasta | |
| Podstawowe siedlisko. Umożliwia werbowanie 10 Wilkorów na tydzień. | |
![]() |
Nora Bestii |
|
Koszt: 1 500 |
|
| Wymagania: Leże Bestii | |
| Ulepszenie podstawowego siedliska. Umożliwia werbowanie i ulepszanie Wilkorów do Srebrnogrzbietów. |
![]() |
Opactwo |
|---|---|
|
Koszt: 2 500 |
|
| Wymagania: Konwent Elratha, Chór Wiernych / Ambasada, 6. poziom miasta | |
| Elitarne siedlisko. Umożliwia werbowanie 6 Kapelanów tygodniowo. | |
![]() |
Katedra Światła |
|
Koszt: 3 750 |
|
| Wymagania: Opactwo | |
| Ulepszenie elitarnego siedliska. Umożliwia werbowanie i ulepszanie Kapelanów do Przeorów. |
![]() |
Wieża Obserwacyjna |
|---|---|
|
Koszt: 3 000 |
|
| Wymagania: 9. poziom miasta | |
| Elitarne siedlisko. Umożliwia werbowanie 6 Strażników na tydzień. | |
![]() |
Wieża Sprawiedliwości |
|
Koszt: 4 500 |
|
| Wymagania: Wieża Obserwacyjna | |
| Ulepszenie elitarnego siedliska. Umożliwia werbowanie i ulepszanie Strażników do Arbitrów. |
![]() |
Tereny Szkoleniowe |
|---|---|
|
Koszt:
6 500 |
|
| Wymagania: Stajnie Konnicy, 12. poziom miasta | |
| Elitarne siedlisko. Umożliwia werbowanie 2 Kawalerów na tydzień. | |
![]() |
Kwatery Kirasjerów |
|
Koszt:
10 000 | |
| Wymagania: Tereny Szkoleniowe | |
| Ulepszenie elitarnego siedliska. Umożliwia werbowanie i ulepszanie Kawalerów do Kirasjerów. |
![]() |
Nawy Niebiańskie |
|---|---|
|
Koszt:
12 000 |
|
| Wymagania: Wieża Obserwacyjna, 15. poziom miasta | |
|
Legendarne siedlisko. Umożliwia werbowanie 1 Serafina na tydzień. Wyklucza zbudowanie: Sale Honoru. |
|
![]() |
Nawy Elizejskie |
|
Koszt:
15 000 | |
| Wymagania: Nawy Niebiańskie | |
| Ulepszenie legendarnego siedliska. Umożliwia werbowanie i ulepszanie Serafów do Niebian. | |
![]() |
Sale Honoru |
|
Koszt:
12 000 |
|
| Wymagania: Wieża Obserwacyjna, 15. poziom miasta | |
|
Legendarne siedlisko. Umożliwia werbowanie 1 Landsknechta na tydzień. Wyklucza zbudowanie: Nawy Niebiańskie. |
|
![]() |
Sale Chwały |
|
Koszt:
15 000 | |
| Wymagania: Sale Honoru | |
| Ulepszenie legendarnego siedliska. Umożliwia werbowanie i ulepszanie Landsknechtów do Mistrzów Miecza. |
Budynki zwiększające przyrost
![]() |
Kantor Werbowników |
|---|---|
|
Koszt:
500 | |
| Wymagania: Koszary, 3. poziom miasta | |
| Ulepszenie podstawowego siedliska. +21 Gwardzistów lub Legionistów na tydzień. |
![]() |
Strzelnica |
|---|---|
|
Koszt:
1 000 |
|
| Wymagania: Wieża Kusznicza, 6. poziom miasta | |
|
Ulepszenie podstawowego siedliska. +20 Kuszników lub Strzelców Wyborowych na tydzień. Wyklucza zbudowanie: Rzeźnia. |
|
![]() |
Rzeźnia |
|
Koszt:
1 000 |
|
| Wymagania: Leże Bestii, 6. poziom miasta | |
|
Ulepszenie podstawowego siedliska. +10 Wilkorów lub Srebrnogrzbietów na tydzień. Wyklucza zbudowanie: Strzelnica. |
![]() |
Klasztor |
|---|---|
|
Koszt:
2 500 |
|
| Wymagania: Opactwo, 9. poziom miasta | |
|
Ulepszenie elitarnego siedliska. +6 Kapelanów i Przeorów na tydzień. Wyklucza zbudowanie: Kwatery Oficerskie. |
|
![]() |
Kwatery Oficerskie |
|
Koszt:
3 000 |
|
| Wymagania: Wieża Obserwacyjna, 9. poziom miasta | |
|
Ulepszenie elitarnego siedliska. +6 Strażników i Arbitrów na tydzień. Wyklucza zbudowanie: Klasztor. |
![]() |
Posterunek Werbowników |
|---|---|
|
Koszt:
6 000 |
|
| Wymagania: Kantor Werbowników, 15. poziom miasta | |
|
Ulepszenie podstawowego siedliska, zwiększa przyrost Gwardzistów oraz Legionistów. Budynki zwiększające przyrost w tym mieście zwiększają również przyrost w zewnętrznych siedliskach w strefie wpływów miasta. Wyklucza zbudowanie: Arena Turniejowa. |
|
![]() |
Arena Turniejowa |
|
Koszt:
6 500 |
|
| Wymagania: Tereny Szkoleniowe, 15. poziom miasta | |
|
Ulepszenie elitarnego siedliska. +2 Kawalerów lub Kirasjerów na tydzień. Wyklucza zbudowanie: Posterunek Werbowników. |


















































